Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Festivalul Vinului Arad 2011

Acum o saptamana in perioada 21-23 octombrie pe la noi prin sat🙂 a avut loc Festivalul Vinului , m-am dus si eu dar doar in ultima zi a festivalului pentru niste fotografii si sa beau un pahar de vin fiert , sa va soun impresiile mele :

Normal ca la fel ca orice moment cu muzica populara nu puteau simpli mici si berea , frigarui , fasole cu carnati si sarmale , hot-dog si tot felul de chestii specifice festivalului vinului :)) , cautam si eu o taraba cu branzeturi traditionale romanesti ca doar vinul se serveste bine cu o branza buna , dar am ramas doa cu cautatul😀 . Mai putini producatori de vin ca in ani trecuti dar si din acesti putini trebuie sa cauti bine daca vroiai sa bei un vin bunicel ca sa nu te trezesti cu apa colorata .

Cu toate astea romanului nostru nu prea i-a pasat la ce s-a dus sa asiste atat cat timp muzaca urla si mici sfaraiau pe gratare , chiar am ramas placut surprins ca indiferent de cine canta ei toti dansau impreuna fara sa tina conte daca se cunosteau sau nu , de etnie sau altceva , o bila alba pentru asta !!!

Cantareti precum Doru Ivan , Daniela Dudas , Viorel Leric , Stefan Muntenas si alti , impreuna cu formati de dansuri populare Rapsodia Muresana si Flori de Mai cu toti au facut o atmosfera frumoasa si au reusit zic eu sa ofere o stare de bine celor care au venit sa asiste la eveniment .

Mai jos va ofer niste poze facute la festival aceste fotografii sunt brute direct din aparat neprelucrate , poate ai noroc si te gasesti prin vre-o poza😀 .

Lasă un răspuns

