Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

stop

Fiecare dintr-e noi are o limita in viata in a suporta orice , fiecare crede ca stie unde e acea limita dar de fapt asa ceva nu e posibl dar totusi intrebarea mea este urmatoarea :

Ce faci cand crezi ca nu mai poti, cand simti ca totul se naruie in fata ta si iti vezi viitorul candva vazut spre roz iar acum e mai negru ca moartea ?

Cand ajungi sa plangi la fiecare pas si sa iti reprosezi tot felul de lucruri ?

Care sunt cuvintele sau faptele care trebuie sa te treazasca din acea stare ?

Pai am sa incerc eu si niste raspunsuri poate fiecare se regaseste in ele dupa tipul de personalitate pe care il are .

1. te apuci groaznic de alcool crezand ca asa nu vei mai simti durerile ce te apasa pana ajungi ca cei de langa tine sa te respinga de tot iar intr-un final o sa te gaseasca inghetat langa un pod cu o sticla goal de spirt

2. te gandesti la sinucidere , te inchizi in tine pana cand mama si tata plang la patul tau iar la un momentdat cand ai tai isi beau cafeaua tu te vei spanzura si intr-un final mori

3. te apuci de droguri razand zi de zi euforic crezi ca viata ta s-a schimbat in bine dar nu realizezi ca deja esti infestat cu tot felul de boli , ca nu ai mai facut o baie de saptamani si ca dormi pe cartoane in camera ta pt ca patul l-ai vandut iar candva toata astea duc la moarte

4. ajungi nebun pe la vreun spital specializat pt ca ca esti o persoana slaba de inger si si un asemenea dezastru te poate marca pentru totdeauna

5. poti sa mai incerci sa treci si peste astea , poti incerca sa zambesti , poti sa iti spui ca e o noua incercare de la Dumnezeu daca mai poti crede in el in acele situati , poti sa iti spui ca e o alta cazatura si ca acum te ridici mai sus , poti sa speri la ceva mai bun , o poti adauga la cutia cu experiente a vietii tale

Ce e mai ciudat e ca din aceste 5 raspunsuri pe care eu le-am gasit cel mai greu de facut e chiar ultima si nu inteleg de ce ? toti oameni se pregatesc pt ce e mai rau de fiecare data si gandesc negativist .

Oare eu in care categorie ma aflu ? cum sau ce gandesc eu in esemenea situati ?

7 răspunsuri la „stop

  1. Alexa 21/09/2011 la 23:39

    sper ca in categoria nr.6 Smile and keep going!!!!

    Apreciază

  2. Raoul Poenar 06/07/2012 la 11:02

    Alcoolul si drogurile sunt doar o modalitate de a prelungi agonia.La un moment dat din betie te vei trezi, efectul drogurilor va fi disparut si el.Astea nu sunt scapari, sunt doar mirajele unei evadari.Sinuciderea e cea mai lasa decizie pe care o poate lua cineva.Stai si lupta! Nu crede in Dumnezeu sau in te miri ce sistem de credinte.Crede in TINE.Tu ca persoana ai puterea sa treci peste orice, vointa sa ai. Si un citat care mie imi place foarte mul;t: „it’s going to get worse before it get’s better”.Numa’ bine, o zi faina pe mai departe!

    Apreciază

    • petrila florin bogdan 06/07/2012 la 11:09

      da , ai dreptate doar ca nu foarte multi pot sa vada toate acestea de care tu aduci aminte din pacate si atunci prefera sa se amageasca in tot felul de scapari temporare cum e alcoolul si drogurile . Imi place citatul tau e atat de profund .

      Apreciază

      • Raoul Poenar 06/07/2012 la 11:14

        Primul instinct cand viata iti da cate o palma, e sa fugi. Am incercat si eu sa fug si mai mult rau mi-am facut.Alta cale nu e decat sa strangi din dinti si sa lupti.Speranta ca maine va fi mai bine inca exista, asa ca motive pentru a lupta sunt. Multumesc pentru apreciere. Felicitari pentru articole, le citesc de fiecare data cu mare placere.

        Apreciază

  3. ioana 06/07/2012 la 11:17

    Eu ma includ in categoria 5 mereu…Ideea e sa gasesti puterea de a o lua de la inceput, de a inlatura ceea ce iti dauneaza, de a cauta sprijin si sa nu iti pierzi speranta, pt ca asa cum spunea batranul Shakespeare, indiferent cat de lunga este noaptea, urmeaza o noua dimineata.
    Toti am fost lasati pe acest pamant cu un scop, si toti trebuie sa castigam lupta pe care o ducem cu viata -> it’s a challenge 😉

    Apreciază

    • petrila florin bogdan 06/07/2012 la 11:34

      Mi-as dori mai multi oameni ca noi pe pamant , oameni de categoria 5 dar din pacate trebuie sa fim constienti de faptul ca nu e asa si multi oameni se afla in celelalte categorii descrise de mine si marturire imi sta oricare emisiune de stiri de la tv unde vedem tot felul de oameni disperati care sunt clar in oricare alta categorie numai 5 nu .
      Sti ce ar trebui sa mai reusim noi , oameni de categoria 5 ? ar fi o realizare daca am reusi sa atragem cati mai multi oameni langa noi si sa reusim sa le explicam citatul lui Shakespeare asta ar fi o reusita .

      Apreciază

      • ioana 06/07/2012 la 11:39

        eu incerc asta de fiecare data cu cei din jurul meu, si am reusit in multe cazuri sa le ofer o speranta, un sprijin 🙂 asta e o dovada de umanitate, cu totii ar trebuii sa o punem in practica, deoarece, „what goes around, comes around” -> roata se invarte, si se opreste la fiecare din noi, si nu se stie cand vom fi noi, cei aflati in nevoie.

        Apreciază

Lasă un răspuns

