Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

passion, love,hate, war

As vrea sa pot sa realizez ce se intampla cu mine , sa pot intelege de ce dragostea si iubirea trebuie sa fie atat de complicate si de ce creeaza sentimente pe care oricata logica ai avea nu gasesti explicatie pentru ele . Dragoste si razboi sunt doua lumii care teoretic se bat ca in cap dar totusi parca sunt gemene si poti foarte usor sa treci dintr-o in lume in alta la fel cum ai face un pas.

Stau si ma intreb de ce atat de mult opusurile se atrag ? si de ce se spune ca intr-o relatie ca totul sa fie mai ok trebuie sa existe cat mai multe lucruri in comun intre cei doi parteneri pai si atunci cum e treaba cu opusurile ?

Daca se stie ca opusurile se atrag pentru ca se completeaza unul pe altul atunci de ce traiesti cu teama ca oricand se poate rupe o relatie din purul si pimplul motiv ca nu exista puncte comnune ?

E atat de incurcata dar in acelasi timp e atat de frumoasa iubirea si dragostea, sincer imi pare rau pentru cei care nu stiu sa o pretuiasca si o pierd atat de usor .

Ce e de facut cu toate astea si cum faci sa ai o viata implinita din punct de vedere sentimental ? unde cauti raspunsurile la aceste intrebari ? sunt sigur ca multi din voi veti spune ca in inima si suflet si in ceea ce simti dar daca tu simti chiar ceea ce eu am descris mai sus , ce e de facut ?

Atunci vine intrebarea care si-o pun multe persoane : de ce e totul atat de complicat ? de ce nu pot avea si eu o viata normala ?

Raspunsul il veti gasi fiecare in ceea ce vreti fiecare de la viitorul vostru si intr-o speranta de optimism .

Daca tot cea am scris eu in acest articol are legatura cu viata mea proprie sau e doar o filozofie ? va pot spune ca ma regasesc mai putin sau mai mult in fiecare articol pe carel-am scris in acest blog, cei care vor sau cei care chiar ma cunosc stiu ei in care sunt mai mult sau mai putin iar pt mine asta e destul ca cei pe care eu ii iubesc sa ma cunoasa asa cum sunt si sa ma iubeasca la fel cum o fac si eu …

One response to “passion, love,hate, war

  1. lore 18/09/2011 la 19:01

    Fiecare o intelege si o simte in felul lui. Dar clar este ca iubirea te poate inalta sau te poate cobora! Asta depinde de tine si cel de langa tine. Insa am invatat sa nu iei niciodata o decizie cand esti intr-una dintre cele doua extremitati: prea fericit sau ft suparat. Pt ca sigur, este o decizie gresita!

    Apreciază

Lasă un răspuns

