Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

decizii si vointa

Din nou incerc sa ma lupt cu mine, vreau sa ma las de tigarii din nou , e atat de greu dar incerc sa fiu tare .

Am luat aceasta decizie din motive medicale asa cum am scris si in articolul de mai jos despre efectele tigarilor asupra diabetului ( https://bogdan86.wordpress.com/2011/07/21/tigarile-si-diabetul/ ) am observat destule probleme la mine din cauza lor si nu numai incerc sa renunt si la cam tot ce are prea multa cofeina ( cola , energizante , cafea ) . 

Sper sa reusesc sa las deoparte aceste vicii care im perturba mie sanatatea si am incredere in mine ca voi reusi deoarece am langa mine oameni care cu siguranta nu ma vor lasa sa cad iar ispitei , oameni care tin la mine care ma iubesc si inca ma vor in preajma lor si pentru toate astea tin sa le multumesc frumos ca au fost , sunt si sper ca vor fi altauri de mine si la bine si la rau . 

3 răspunsuri la „decizii si vointa

  1. axxyshor 02/09/2011 la 11:16

    florin , am pus la mine pe blog link-ul spre postul asta .

    Apreciază

  2. Andreea 01/02/2012 la 17:02

    ai reusit sa te lasi de tigari ? daca da tine-o tot asa , felicitari , daca nu mai incearca sigur vei reusi 😀

    Apreciază

    • petrila florin bogdan 01/02/2012 la 18:23

      din pacate acum fumez din nou dar am renuntat o perioada la ele si acum as vrea sa incerc din nou sa le las in urma

      Apreciază

Lasă un răspuns

