Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

tigarile si diabetul

Ei de mult nu am mai scris un articol despre bunul meu prieten, Diabetul . Astazi m-am gandit, dupa o conversatie avuta ieri cu niste buni prieteni, sa vorbesc despre care e relatia dintre diabet si tutun . 

Se stie ca diabetul ingroasa vasele de sange ei uite ca tutunul face acelasi lucru deci 2 factori majori care grabesc ingustarea vaselor de sange care poate produce toto felul de lucruri urate in organism la care nici nu vreu sa ma gandesc . Va las pe voi sa deduceti eu va spun asa ca cele mai subtiri vase de sange sunt cele de pe retina , si cele din inimioara concluzia ….

Se mai stie ca diabetul la barbati poate provoca probleme sexuale, adica poate provoca impotenta lucru pe care il poate face si tigariile deci nu prea imi place cum suna ca un barbat sau baiat sa aiba probleme in a face sex la toata puterea cuvantului , cred ca acest lucru provoaca probleme si d.p.d.v. psihologic care poate duce la depresie si la cine stie unde duce …. 

Diabetul scade imunitatea la fel face si tutunul deci risc de imbolnavire crescut . 

Si la femei e destul de urat aceasta asociere intre tutun si diabet si la ele ca si la noi riscul de a face un infart e la fel de crescut, clar ca trebuie obligatoriu renuntat la fumat daca o femeie diabetica dar nu numai doreste un copil , tenul se poate afecta mai usor din cauza tutunului asociat cu diabetul .

Parca m-as lasa de fumat , defapt as vrea sa ma las de tigarii dar habar nu am de ce nu o fac , e foarte ciudat sentimentul. Cati dintre voi care fumati ati vrea cu toata puterea sa va lasati de fumat dar nu o faceti si de ce ? Poate asa imi gasesc si eu explicatie . 

9 răspunsuri la „tigarile si diabetul

  1. L.G. 21/07/2011 la 11:48

    Si eu sunt fumator si mi-am luat un pachet de tigari si niste cafea acum 20 de minute. Nu stiu de ce nu ma las de fumat mai ales ca sunt constient de tot ce se poate intampla. In toamna-iarna am avut 4 infectii puternice in gat si o imunitate foarte scazuta, doctorul mi-a spus clar ca tigaretele, cafea, alcool si lipsa unei alimentatii sanatoase duce spre un drum nu prea bun.
    In week-end am fost la munte si am facut cateva drumetii. Plamanii mei s-au simtit excelent si cred ca voi mai merge cat de curand. Am vazut ca imi face bine 🙂

    P.S. Ciudat cum ai adresa de mail „eudiabeticul@…”

    Apreciază

  2. Simpler 08/08/2011 la 08:59

    Multi bloggeri romani ar vrea sa stie daca ai avea curajul sa raspunzi la cateva provocari simple si de bun simt. Daca esti interesat/a sa participi la acest joc intre bloggeri intra aici.

    Apreciază

  3. Raluca Beatrice 12/08/2011 la 12:40

    Si eu sunt diabetica ,nu mi-e rusine sa recunosc si am aceeasi problema cu fumatul. Fumez de 15 ani si mi-e foarte greu sa ma las.

    Apreciază

    • petrila florin bogdan 13/08/2011 la 09:18

      foarte bine nu e o rusine sa fim bolnavi si nici nu trebuie sa ne simtim complexati de acest lucru .

      Apreciază

      • ivan sergiu 07/01/2016 la 20:15

        sunt si eu in aceeasi situatie am reusit sa ma las de fumat doua saptamani dar iarasi m-am apucat e o prostie ca nu putem noi sa invingem constientul nostru

        Apreciază

  4. Pingback:decizii si vointa « Bogdan86

  5. Pingback:decizii si vointa « Bogdan86

  6. Pingback:Complicatiile grave ale diabetului « Bogdan86

Lasă un răspuns

