Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

imbratisarea mortii

Sa mor, atat as vrea nici macar amintiri cu mine sa nu mai ramana, sa mor !

De ce ? sa nu mai simt rautatea oamenilor, sa nu mai simt placerea pe care o au atunci cand te injunghie pe la spate,sa nu mai simt dureri nici fizice nici sufletesti, sa nu mai aud minciuni spuse cu atata incredere in sine, sa nu mai vad cum greutatile vietii macina fiecare farama de speranta din oameni, sa nu mai simt aceea iubire transformata in ura, sa nu mai simt invidie si ranchiuna.

Dar degeaba poate totul va fi in zadar, moartea mea nu va schimba lumea in bine, daca eu mor poate totusi in afara de familia mea se va mai gasi cineva sa ma jeleasca si atunci de ce sa le fac rau ? daca eu voi muri acum nu cred ca oameni ma vor aprecia mai mult decat pana acum defapt cred ca repede m-ar uita .

Asa ca daca stau sa ma gandesc mai bine nu vreau sa mor ci mai bine continui sa sper si sa fac ceva spre o viata mai buna, oameni mereu au fost asa si asa vor fi trebuie sa relizez care merita sa urce in trenul vietii mele si care si cand sa coboare.

Zambeste, rade, iubeste si lasa-te iubit, spera, crede in tine si in Dumnezeu si vei vedea ca totul va fi bine.

4 răspunsuri la „imbratisarea mortii

  1. Iasi 19/07/2011 la 21:34

    Buna ziua
    Numele meu este Constantin Iacob si as dori sa facem un schimb de linkuri – 3 way link exchange – in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-anunturi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ. In caz ca sunteti de acord trimiteti-mi titlul pe care il doriti si linkul
    Va doresc multa sanatate si toate cele bune.

    Apreciază

  2. Iasi 20/07/2011 la 10:44

    Buna
    Multumesc pentru raspuns si pentru link
    Te-am trecut cu titlul pe care l-ai dorit.
    o zi buna si mai ales racoroasa

    Apreciază

  3. Anunturi 20/08/2011 la 02:09

    Buna seara as dorii sa stiu daca sunteti de acord sa facem un schimb de linkuri – 3 way link exchange.
    Daca sunteti de acord de acord va rog sa treceti website-ul http://www.online-anunturi.com cu numele Anunturi
    Astept raspunsul dumneavoastra la adresa de email office@online-anunturi.com .
    O zi buna.

    Apreciază

Lasă un răspuns

