Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

trecutul, prezentul, viitorul …

Se spune ca amintirile ne fac mai puternici , ca trecutul ne defineste ca persoana in prezent si viitor, uneori as vrea sa pot uita tot ce m-a facut sa plang, as vrea sa uit tot ce acum imi tortureaza gandurile, cu siguranta as vrea sa uit ca am cunoscut anumite persoane care m-au ranit. Daca as putea schimba trecutul cred ca as fi fost mai atent cand mi-as fi ales prietenii si cu siguranta unii din cei actualii nu aveau privilegiul de a ma cunoaste, daca as putea modifica persoanele care au fost in viata mea care poate sunt si acum sigur as fi fost mai atent cui ii spuneam de ce inima mea plange sau de ce sufletul meu zambeste. Sunt multe lucruri, actiuni pe care le-am facut iar daca stiam cat de rau imi afecteaza prezentul nu le faceam. Imi pare sincer rau ca am fost naiv si am crezut ca oameni sunt buni si de incredere, regret ca nu am vrut sa vad oameni asa cum erau defapt si i-am vazut asa cum vroiam eu sa ii vad .

Toti suntem niste animale salbatice care traiesc dupa legea junglei, putine persoane mai au caracter omenesc. 

Din pacate nu imi pot schimba trecutul si acum trebuie sa suport consecintele faptelor si a deciziilor mele, sunt fortat sa indur si sa suport persoanele pe care in trecut le-am acceptat, dar toate se vor schimba , daca trecutul nu il pot schimba cu siguranta viitotul eu il cladesc cu fiecare caramida din prezent . 

Daca ar fi existat un medicament care sa ma faca sa uit, poate l-as fi luat cu asumarea consecintelor de a nu sti poate nici cine sunt dar sa imi stiu sufletul linistit si inima impacata. 

Se spune ca toate trec si timpul vindeca orice rana indiferent cat de adanca e aceasta, roata e rotunda si candva se va intoarce, asa ca speranta si optimismul trebuie sa ma tina drept si sa ma indrume spre cele mai bune alegeri pentru a-mi crea un viitor luminos . 

Lasă un răspuns

