Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Se poate – vreau si eu parinti mei !!!

Incet incet ca si restul campaniilor pe care cei de la Protv le-au initiat si aceasta ultima care incearca sa ajute copii abandonati in centre speciale sa isi gaseasca o familie, prinde contur si se face auzita.

Alex baiatul care aparea in spotul publicitar a acestei campanii deja si-a gasit o familie sau o familie l-a gasit pe el pentru inceput, cei doi oameni cu inima mare l-au luat in vacanta si daca totul va merge bine sunt dispusi sa-l infieze.

Aici gasiti articolul original preluat de la cei de la PROTV : 

http://stirileprotv.ro/campanii/vreau-si-eu-parintii-mei/alex-si-a-gasit-o-familie-in-urma-reportajului-difuzat-in-cadrul-campaniei-vreau-si-eu-parintii-mei.html

Lucruri ca acestea ar trebui sa se intample cat mai des si cei care impiedica adoptile prin niste legi cam proaste sa realizeze ca schimbarea lor poate face mult bine, pana la ora actuala 68823 de oameni au semnat petitia online in care se cere revizuirea si modificarea acestei legi , daca nu ai facut-o deja SEMNEAZ-O SI TU aici : 

http://vreausieuparintiimei.stirileprotv.ro/

Lasă un răspuns

