Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

piesa de schimb

Ce faci atunci cand te simti folosit ? sau atunci cand afli ca defapt ai fost o piesa de schimb? cum te simti in momente ca acestea ? si mai important cum treci de asemenea momente ? 

Jesus” ce intrebari grele am si eu dar uite ca le pun deoarece acum ma simt ‘”murdar” si candva eram „curat” si acum vine intrebarea : ce faci cu chestiile murdare ? clar le arunci, te descotorosesti de ele deci sunt doar piese care se schimba . 

Ca sa o luam cronologic la prima intrebare nu va pot raspunde sincer ca nu am avut onoarea sa ma simt folosit si sa fiu constient de asta dar cred ca un raspunz bun ar fi ia o pauza trage aer adanc in piept si ia o decizie buna sau rea ceva tot se va schimba . 

Pentru numarul 2 va pot spune ca eu asa m-am simtit astazi ca si cum am fost folosit de cineva ca inlocuitor chiar daca nu e adevarat poate persoana respectiva nu asta simte sau simtea dar eu asa am simtit si e foarte aiurea sa realizezi ca cineva poate te-a manipulat in asemenea hal, bun ce e de facut? eu zic asa : WTF asta e , mai bine mai tarziu decat nicioadata asa ca aduna-te, gandeste-te la viitorul tau indiferent care si cum il vezi tu, propuneti teluri si metode spre a le atinge asa vei realiza ca esti tare frate . 

La numarul trei am mai raspuns ce sentimente tampite te cam incearca in asemenea momente si pot sa va mai aduc aminte de fazele din desenele animate Tom&Jerry cand buldogul ala mare sau chiar Tom aparea la un momentdat cu un chip de magar si scria mare deasupra lui ”jackass” e cam destul de asemanator🙂.

Cum treci ? simplu romanul e facut sa indure multe si sa treaca cu bine peste si mai multe asa ca si din inertie😀 dar mai trebuie sa te gandesti ca nu merita sa te plafonezi pentru nimeni si nimic in lume , trebuie sa fi optimist si plin de speranta sa zambesti chiar daca sufletul plange tu trebuie sa ai forta sa zambesti .

Oare o cam iesit ca o teorie de la vreun psihilog ? sper ca nu, dar asa ma mai descarc si eu si cine stie poate pe cineva ajuta !!!

O persoană puternică ştie cum să îşi ordoneze viaţa. 
Chiar şi cu lacrimi în ochi, tot are puterea să spună zâmbind „e în ordine”.

‎”Viaţa nu este despre cum supravieţuieşti în furtună, ci despre cum dansezi în ploaie.” 

Si ca un cadou 4 all o fotografie din portofoliul meu : 

Lasă un răspuns

