Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

insulina

De ceva timp nu am mai scris nici un articol legat de prietenul meu drag si scum: Diabetul . Am decis sa scriu astazi un articol despre ceva care e legat mai mult ca stans de boala diabet , defapt e cam principala cauza de imbolnavire : INSULINA , lipsa ei in organism si folosirea adecvata in corp duce la imbolnavirea de diabet .

Nu vreau aci in acest articol sa va vb despre cate feluri de insulina este , ce actiuni au fiacare si de ce sunt asa de multe pe piata asta a diabeticilor ( o voi face in alt articol😀 ) ci vreau sa atrag atentia cat de importanta e ea pentru organismul uman acest hormon creat de celule Beta din pancreas . 

Se stie ca insulina are marele rol de a lega glucoza din hrana de fiecare celula , glucoza e energia de care fiecare celula din corpul nostru are nevoie pentru a functiona corect , deci fara insulina exista mari problme pentru organism.

Ei la noi cei cu diabet (tip 1) tocmai asta se intampla: celulele Beta nu mai creaza insulina care sa transporte glucaoza si noi trebuie sa ne-o administram de afara ca organismul nostru sa functionaze bine .

Am gasit un clip super explicit care sa arate ceea ce eu am spus mai sus :

Acum poate va intelege si lumea si va afla de ce ne injectam si nu suntem euforici apoi =)), sau pur si simplu cum de ne facem noi singuri aceasta simpla injectie . 

2 responses to “insulina

  1. Ion Popa 17/06/2011 la 13:31

    da cu insulina e problema mare … eu ma stradui sa mi- pun in fiecare zi dar nu mi se reuseste

    Apreciază

  2. business 28/06/2011 la 22:42

    Diabeticii i i.autoadministreaz deseori insulina incorect doza fiind uneori prea.mare alteori prea mic ins cu noul FlexPen penul de ultim .genera ie creat de Novo Nordisk acurate ea este mult mai mare fiindc .pacien ii pot citi doza pe dispozitiv cu mult mai mult u urin .apreciaz Profesorul Andreas Pftzner de la Institutul pentru Cercetare. i Dezvoltare Clinic din Germania.

    Apreciază

Lasă un răspuns

