Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Vreau si eu parintii mei !

Ati observat cum campaniile facute de PRO TV au avut cat de cat succes ? Campania Avem viata in sange ,campania de strangere de fonduri pentru spitalele de copii , cea legata de defrisariile ilegale prin tara iara a avut rasunet , iar acum au initiat campania Vreau si au parintii mei!

Aceasta campanie vrea sa scoata in evidenta cati copii abandonati sunt in tara asta si cate persoana ar dori sa adopte un asemenea copil dar aceast distanta dintre ei e mult prea mare si presarata cu multa birocratie si nepasare si mai ales oprita de niste legi cam idioate .

Pro TV a initiat o campanie de stangere de semnaturi pentru o petitie care poate schimba aceasta lege , aici poti semna si tu aceasta petitie daca iti pasa : http://vreausieuparintiimei.stirileprotv.ro/.

Ca o concluzie parerea mea este ca prea multa birocratie strica rau de tot in toate privintele , iar 40.000 de copii sa astepte cativa ani pt a putea avea si ei o familie din cauza unor acte si foi idioate e pacat sa poti distruge visuri atat de usor la fel si persoanle care asteapta cu mare draga sa adopte un copil cred ca sufera prea mult din cauza acestor birocratii fara rost . 

Trebuie sa ne implicam mai mult in viata sociala a tarii noastre , trebuie sa ne pese mai mult de cea se intampla , la noi este puterea de a schimba ceva !!! 

Un răspuns la „Vreau si eu parintii mei !

  1. zuza 12/06/2011 la 18:25

    legea ca lege…dar parintii care ii abandoneaza? Mie nu mi-a venit sa cred. Ii abandoneaza, nu se duce sa-i vada,nu stie cum ii cheama, dar nici nu semneaza sa-i dea de tot, sa poata fi adoptati. Niste cretini!

    Apreciază

Lasă un răspuns

