Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

increderea

Ce este increderea ? oare cati dintre noi stiu ce inseamna acest lucru ? am cautat prin dictionare si tot nu am gasit o explicatie care sa imi placa si ma convinga si am ajuns la concluzia ca definita increderii trebuie sa o simti nu sa o stii . 

Trebuie sa invatam sa avem incredere in oameni si in fortele lor proprii dar pentru a reusii in viata trebuie sa avem incredere in noi insine trebuie ca mereu sa fim increzatori ca vom reusi in orice ne vom propune si daca nu vom reusi sa avem incredere ca vom reusi data viitoare . 

Eu stiu ca multi spun ca aceastea sunt doar vorbe pe care le poate spune oricine si poate ca au dreptate dar nu cine le spune are importanta ci mesajul pe care il transmit ele si cum este perceput de ascultator sau cititor.

Asa cum credem in Dumnezeu ca ne va ajuta in viata , asa trebuie sa credem si in noi ca vom reusii intr-un final . 

Increderea asta face parte cam din toate relatiile sociale existente pe pamant de la relatiile de afaceri pana la cele de familie si foarte importanta in relatia de iubire intre 2 oameni . Deci am putea spune ca increderea este unul din stalpi societatii . 

Mai jos vreu sa va prezint un filmulet al unui fotomodel , actrita  si femeia  Aimee Mullins poate ca multi ati auzit de ea daca nu sigur veti auzi ascultati-o si vedeti ce inseamna pt ea increderea si cat a ajutat-o in viata faptul ca are incredere in ea .

6 responses to “increderea

  1. cristina 06/06/2011 la 12:41

    Eh.. este bine să crezi în faptele tale atunci cînd le înfăptuişte, ci nu înainte de a le înfăptui. Sunt mulţi care cred, dar nu fac nimic.🙂

    Apreciază

  2. petrila florin bogdan 06/06/2011 la 12:55

    dar daca nu ai incredere in tine si sansele de a infaptui ceva sunt mult mai mici ,

    Apreciază

  3. ioana 23/06/2012 la 12:54

    ca sa pretinzi de la ceilalti incredere si respect, trebuie sa ai incredere intai in tine, sa te respecti pe tine…eu traiesc cu ideea „nimic nu e mai presus ca mine”, si asta imi da increderea ca pot sa fac orice atat timp cat imi doresc asta….referitor la acest subiect foarte interesant de altfel,odata ce iti pierzi increderea in cineva, acorzi a doua sansa?crezi in a doua sansa?

    Apreciază

  4. georgia 23/09/2012 la 18:30

    Ai incredere in tine ?

    Apreciază

Lasă un răspuns

