Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

end of the world , cand va fi ?

Iara-si mare valva prin America ( locul unde si un elefant ar putea zbura folosindu-si urechiile pe post de aripi ) cica cativa ” destepti ” iar au prezis ca va venii sfarsitul lumii dar culmea cea mai tare faza e ca pt ei inceputul sfarsitului va incepe cu data de  21 Mai anul curent ( adica de maine , Doamne si nu am haine curate pt marea zii :))  ) si va tine 153 de zile adica pana prin Octombrie .

Ce ma socheaza pe mine e faptul ca acest grup e format din 10 oameni , care deja faca mare valva si prin tariile europene ca tori au preluat mesajul lor ca se duce lumea , se despart toate continentele din cauza unul mare cutremur si alte baliverne idioate , adica va dati seama ce poate face 10 oameni cu idei cum prostesc ei o gramada de oameni care jur ca au si ei ceva probleme daca chiar cred asa ceva . 

Acum chiar sunt un dubii mari oare pe cine sa cred pe acesti 10 oameni sau pe vechiile civilizatii mayase sau pe Nostradamus , mai sunt personaje care  au prezis sfarsitul lumii ? ca eu nu mai stiu . 

Adica acei vechii prieteni ai nostri mayasi ziceau ca pe undeva prin 2012 se cam termina calendarul asdar si lumea o data cu el eu cred ca nu au mai avut piatra pe ce ciopli continuare calendarului si de aceaa s-a terminat . Despre NASA si caledarul Maya mai puteti citi si aici : 2012 – end of the time , fiind primul meu articol legat de acest subiect . 

Acum sa va zic si eu parerea mea , eu cred ca sfarsitul lumii va avea loc atunci cand Dumnezeu va hotari , cred ca aceaste est lucrul in care ar trebui sa credem cu toti cei care ne consideram crestini si sustinem credinta in Dumnezeu , eu nu pot sa spun ca sunt un credincios in felul cum presupune Biserica noastra dar am credinta mea in Dumnezeu si cred in Fiul Sau Iisus Hristos si Fecioara Maria , pentru mine asa e destul astfel incat sa am o viata impacata cu mine insumi . 

Deci pentru mine acest sfarsit al lumii va veni atunci cand va considera Cel de Sus si nu cand presupun tot felul de oameni ciudati .

Am gasit o melodie si un clip care se potriveste perfect cu tema sfarsitului lumii chiar daca in ea se vb de anul 2012 :

Un răspuns la „end of the world , cand va fi ?

  1. Paisie 20/05/2011 la 13:26

    Ne place sau nu, dar Omul nu este Subiectul ci Obiectul evoluţiei Vieţii pe Terra.
    Cu el sau fără el – nu are nici o relevanţă – evoluţia biologică va merge inainte.
    Iar în privinţa predicţiilor, cred în una sungură – cea a lui Thomas Malthus.
    Ciclurile Demografice se numeşte…
    http://postmioritix.blogspot.com/2011/05/risipa-alimentara-si-capcana.html

    Vom renaşte ca pasărea Phoenix, din propriul rahat.

    Apreciază

Lasă un răspuns

