Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Eurovision 2011 Azerbaidjan

S-a terminat si acest Eurovision si noi iar pe undeva departe am ramas asta este mai incercam. Castigatoarea acestei editi a fost echipa si Azerbaidjan cu o melodie frumoasa asa dupa parerea mea , noi am terminat pe locul 17 cu un total de 77 de puncte o diferenta mare fata de castigatoare care a avut 221 de puncte . Urmatoarele clasate dupa Azerbaidjan au fost Italia, cu 189 de puncte, si de Suedia, cu 185 de puncte.

Personal recunosc ca nu am apucat sa vad show-ul aseara deci nu imi pot exprima prea multe pareri despre concurenti dar mie mi-a placut si melodia celor de la Hotel Fm dar cine stie poate ca nu e pe gusturiile celor de afara .

Asta e la anul va fi mai bine !!! 

Lasă un răspuns

