Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

amintiri si regrete

De cand ma cunosc eu luptand cu leii si tigrii din aceasta jungla urbana prin care supravietuim niciodata nu am regretat ceva ce am facut sau sa regret anumite investiti facute in mine sau pentru mine , cu toate acestea amintiri ma napadesc si pe mine uneori ca doar vorba aia sunt om si eu . Simt cum sufletul plange si suspina dupa frumusetea zilelor in care iubeam si eram iubit , inima saracuta de ea cauta sa isi refaca gaurile pe care le are si tanjeste dupa dragoste . Sunt clipe in care mi-e dor de tot ce a fost candva in viata mea cu bune cu rele , mi-e dor sa stiu ca cineva ma asteapta cu aceasi pasiune de a ma revedea pe care o simt si eu .

Rareori ma gandesc daca ce am facut candva a fost bine sau nu dar deseori ma intreb cum era daca faceam altfel un lucru , ciudat sentiment si ma intreb oare de ce apare ? cred ca lumea va spune ca nu stiu ce vreau de la viata , sau ca nu sunt sigur pe deciziile mele, poate au dreptate si eu refuz sa cred sau sa vad acest lucru doar timpul imi va spune raspunsul corect asa ca voi astepta si voi vedea .

O vorba din popor spune sa stai linistit ca va rasari soarele si pe strada ta candva si ca speranta moare ultima atunci voi spera mereu la acel rasarit de soare de pe strada mea .

Asadar ca sa conculzionez acest articol imi spun ca timpul spala orice mizerie din viata mea , ca optimismul e cel care ma va tine la suprafata , ca prieteni adevarati sunt cei care ma vor ridica de la pamant si parinti imi vor da palma care sa ma trezeasca la realitate .

Zambetul e cel care imi da speranta, nu conteaza cine imi zambeste sau cui zambesc !!!!!

trebuie sa mai mentionez muza mea pt acest articol si pentru felul in care m-am simtit cand l-am scris :


11 răspunsuri la „amintiri si regrete

  1. Shayna 09/04/2011 la 09:19

    Hmmmm, cam trist. 🙂 Zambeste, viata e frumoasa.

    Apreciază

    • petrila florin bogdan 09/04/2011 la 09:22

      trist la inceput , trist ma simte-am cand l-am scris , dar apoi asa incet incet finalul articolului e menit sa imi arunce palama care sa ma duca la realitate , sa sti ca chiar cand mi-ai scris comentariul eu eram pe blogul tau :)) , ce face telepatia asta 😀 , numai bine si inspiratie maxima .

      Apreciază

  2. ciprian 09/04/2011 la 21:12

    e necesara tristetea asta uneori, poate fi constructiva (dupa cum ai si facut-o), frumoase randuri, dar nu uita ca, asa cum spunea un profesor care se juca cu cuvintele, oricine poate intuneca orizontul cu prezenta sa luminoasa
    pentru o viitoare inspiratie la scris, iti recomand:

    sa auzim numai de bine

    Apreciază

  3. Oigen 09/04/2011 la 21:18

    Bună. Sunt administratorul blogului http://oigenz-world.blogspot Am ajuns pe blog la tine şi mi-a plăcut cum arată şi ce scrii. Aş fi încantat dacă ai accepta să ne adăugăm în Blogroll reciproc. Nu o fac doar de dragul artei, obişnuiesc să-mi citesc blogroll-ul pentru că în el se află blogări mai „grei” sau mai „uşori”, dar care scriu frumos şi merită cu toţii citiţi. Dacă accepţi propunerea mea, anunţă-mă printr-un comentariu la mine pe blog sau printr-un mail la oigen11@gmail.com ! Dacă nu doreşti ignoră mesajul şi acceptă-mi te rog scuzele pentru deranj. Cu respect, Şotropa Eugen

    Apreciază

  4. Ady 10/04/2011 la 16:31

    Nu prea ne intalnim noi doi , dar de fiecare data cand ne intalnim e o placere sa beau un pahar de vin, o bere cu tine …. legat de ceea ce ai scris am de spus ca stiu sentimentele ce le-ai descris . E dificil cand pierzi pe cineva , ideea este ca atunci cand suntem o relatie sa nu facem din celalalt un idol pentru ca atunci cand pleaca ramane un gol imens si suferinta multa, dar asta e numai parerea mea . Dupa cum spunea si Shayna trebuie sa zambesti si sa meri mai departe ca numai o viata ai/avem si trebuie traita ! Multa bafta sa ai

    Apreciază

    • petrila florin bogdan 10/04/2011 la 16:38

      Buna Adi la fel simt si eu cand e sa iesim e o placere , ce vreau sa intelegi si tu poate si urmatorii cititori e ca acest articol l-am scris fara a ma gandi la cineva in special intradevar tu sti de despartirea si suferinta pe care am avut-o eu dar nu are legatura cu acest articol sunt vindecat demult deja de acel sindrom.
      Asadar acest articol il aveam demult tiparit in memorie doar ca am avut nevoie de o anumita stare pentru a-l scrie si uite ca am avut acum 2 zile , asa simtea inima mea de a scrie .
      Deci nu are legatura cu ce am trait eu cu Mirela a fost si acum s-a dus din viata mea .
      Iti multumesc ca imi citesti blogul, numai bine si multa fericire iti doresc .

      Apreciază

  5. Ady 10/04/2011 la 16:48

    Orice lucru pe care ne apucam sa-l scriem/facem pleaca de la ceva anume. Am aflat fara sa vreau de ce s-a intamplat. Ti-am raspuns la articol ca am recunoscut sentimentele. Acum mergem mai departe ca asa trebuie. Am mai intrat la tine pe blog, dar numai asa fugitiv.

    Apreciază

  6. Pingback:Artistul… « lunapatrata

  7. Pingback:Ea « lunapatrata

  8. Pingback:Detalii… « lunapatrata

  9. Alexa 10/07/2011 la 22:15

    Hmmmm honey…..

    Apreciază

Lasă un răspuns

