Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

La mall

Ce tare suna „La mall„ zici ca e ca si titlul operei a lui Ion Creanga  La Cirese 🙂 , azi am facut o vizita prin acest mare centru comercial de aci din ograda noastra ( Atrium Center ) cu gandul sa imi cumpar o pereche de opincii (adidasi ) plimbandu-ma eu prin magazine si prin mall am abservat ca aceasta mare cladire plina de magazine mici a devenit un parc pentru tineret un loc unde sa te intalnesti cu prietenii si sa stai la povesti pe canapelele  de prin coridoarele galeriei , serios deci azi am vazut si un cuplu care stateu de vb pe asemenea scaune mai aveau si o sticla de cola la un litru ca sa le ajunga 😀 🙂 apai serios nu mai sunt parcuri ( mai ales ca azi a fost un timp frumos afara  ) dar asta e ce sa facem imaginatia noastra deja e limitata si micsorata puternic de gadgeturi si fitze :)) (dar cu aceste teme alte articole cu alta ocazie ).

Apropo de opinci 🙂 dupa ce ma plimb prin toate magazinele de profil de prin mall , aleg unul in care am vazut ceva mai interesant ( eu lucrand in comert de cativa anisori deja ma uit la tot felul de detalii si mai si remarc comportamentul celor ce ar trebui sa serveasca, a agajatiilor ,  ce sa facem defect de servici 😀 ) dupa ce am observat ca fetele de pe acolo erau mai interesate sa se certe si sa vorbeasca intre ele ca in codru adica strigand una la alta ca sa se auda si nu sa serveasca clientii , trecem peste, dupa ce probez si eu cateva perechi de incaltari imi aleg una care vreau doar ca nu e numarul meu asa ca ma pun sa caut eu prin mormanul de cutii dar asa cum nu am gasit nici o fata care sa ma intrebe daca vreau ceva asa nu am gasit nici nr meu, asa ca aleg alta pereche o iau si ma indrept spre casa de marcat unde ??? surprizaaaaa nu era nimeni 🙂 ca un client foarte obisnuit stau si astept si stau si mai stau un pic pana ce vad o doamna din companie ce se uita la mine si eu la ea dar atat si mai se plimba un pic ma mai uit la ea si ea la mine si atat :)) deja ma luase caldurile ca era prea cald in magazin si mai ma uit inca o data la doamna la care ea nimic, ma iau si ma duc spre ia si o intreb frumos : NU va suparati la casa de marcat nu e nimeni ? la care dansa parca fiind prima oara cand ma vede zice : ba da cum sa nu imediat ! surprinsa de intrebarea mea :)) .

Ei asta e am incasat pana la urma incaltariile si m-am indreptat spre casa , ideea e ca peste tot sunt probleme si neintelegeri si nu putem fii roboti asa cum uni clienti ar dori sa fim !!!

4 răspunsuri la „La mall

  1. Bogdan 04/03/2011 la 22:59

    Reusit articolul tau ! Chiar daca azi ti-ai pierdut cateva clipe din viata sa stai la rand sau sa remarci anumite greseli ( sau mai bine spus nepasare , e prea mult?!?!?! ) a unor oameni , nu conteaza important e sa vezi partea buna a lucrurilor :). Ah, era sa uit faptul ca majoritatea tinerilor au uitat ce inseamna cu adevarat sa vina primavara 🙂

    Apreciază

  2. zuza 07/03/2011 la 21:17

    si nu era mai bine daca iti scoteai singur bon, ti-i puneai in punga, lasai banii pe masa si plecai? :))) oricum nu observa nimeni

    Apreciază

  3. Pingback:De Ziua Femeii, pentru voi, Barbatii! « lunapatrata

Lasă un răspuns

