Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

2010 s-a dus,2011 intra in scena

Nu prea mai stiu eu ce a insemnat anul 2010 in totalitate pt mine stiu si sunt recunoscator ca am cunoscut in anul ce a trecut oameni minunati mi-am facut prieteni noi am mai carat in spate inca un an diabetul fara complicatii. Si cam atat cu lucrurile bune pe care le tin eu minte despre anul ce tocmai s-a dus daca voi ce ma cunoasteti mai stiti cateva va rog sa mi le amintiti si mie , in decembrie 2010 inima mea s-a rupt in doua, sufletul meu a plans in aceasta luna cat pentru tot anul , 3 ani si 4 luni s-au distrus in brusc in cateva ore , nu stiu daca e mai bine sau nu asa dar stiu ca doare enorm si amintirile care imi napadesc gandurile parca sunt ca niste paie puse pe focul inimi , o sa imi revin poate nu stiu cand dar astept si eu clipa aia .

Ca sa terminam cu anul 2010 as vrea sa le multumesc tuturor care m-au ascultat vreodata vorbind , celor care mi-au fost prieteni si celor care vor continua sa imi fie prieteni , multumesc enorm fratelui si parintilor mei care mi-au fost alaturi in momente dificile  , celor care au avut rabdare sa citeasca ce imi puie mie mintea .

Pentru anul 20111 imi doresc sa cunosc si mai multi oameni sa imi fac si mai multi prieteni , as vrea sa progresez si in ramura pasiunii mele : FOTOGRAFIA, in rest nu mai vreau sa imi doresc nimic ci doar sanatate si putere sa trec cu bine peste orice ar fi sa se intample in viata mea in acest an si in anii ce vor mai urma atat cat vrea Dumnezeu .

Pentru voi toti prietenii, amici, cititori, cunostiinte, neamuri, colegi de servici , sefi si pentri cei pe care nu i-am mentionat  va doresc un an mai bun decat asta plin de sanatate sa le puteti duce pe toate .

One response to “2010 s-a dus,2011 intra in scena

  1. Pingback: 2010 s-a dus,2011 intra in scena - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

