Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

facebook,twitter,myspace,hi5,…etc,

Ei uite un subiect despre care am putea scrie bloguri intregi sau vorbi zile la rand fara sa ducem lipsa de subiecte : retelele de socializare .

De ce au devenit atat de atragatoare pentru toata lumea ? de ce tot mai multi isi fac zilnic conturi pe asemena retele de socializare ?

La inceputuri eu stiam doar de hi5 , apoi am auzit de netlog , de cand cochetez cu blogging-ul am auzit si eu de facebook, twitter, myspace, si cred ca de pe atunci mi-am facut si eu cont pe aceste retele . La ora actuala Facebook-ul e tare in voga , toata lumea are profil de la bebelusi la bunici de la vedete la la oameni de rand de la firme la persoane juridice .

Adevarul e ca si eu am profil pe cam toate chiar daca la unele nu mai stiu parola sau userul sau nu le folosesc niciodata dar am , eu mi le-am facut cu scopul de a imi promova bloguriile si de a incerca sa imi aduc vizitatorii cati mai multi pe bloguri , acesta a fost scopul meu la inceput dar apoi incet incet am inceput sa cunosc oameni prin intermediul lor si imi face o deosebita placere sa cunosc si sa vb cu alte persoane chiar daca sunt necunoscute .

Nevoia de cunoastere si comunicare devine tot mai mare si atunci mi se pare normal sa incerci si sa cauti totl felul de alternative in a domolii aceste nevoi si cred ca in viitor vor mai aparea in Romania si alte asemena retele specializate in arta socializarii .

Ce e foarte important e sa stim si sa ne asumam tot ce dorim ca alti sa afle despre noi pentru ca aceste retele au fost si sunt folosite si in scopuri „malefice „, asa ca cu grija dezvaluiti doar ce doriti voi ca alti sa stie si nu va incredeti in toata lumea cu care intrati in contact prin acestea .

Un răspuns la „facebook,twitter,myspace,hi5,…etc,

  1. Pingback:facebook,twitter,myspace,hi5,…etc, - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

