Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Cristian Serban , Buzias 2010

6 septembrie -17 septembrie 2010

Aceasta este perioada in care eu am fost acest an la buzias , azi suntem in  30 octombrie a trecut mult timp de cand m-am intors si nu am scris inca articolul pe care l-am promis inainte de a pleca la Buzias . A fost splendid pentru mine , am reintalnit personalul  de nota 10 , am cunoscut oameni , cazuri , experiente carora nu le poti acorda nota de la 1 la 10 . Interesant e faptul ca acum intors acasa ma gandesc la activitatiile pe care le facem in fiecare seara impreuna cu doamnele educatoare ( carora le multumesc frumos ) , ma gandesc ca atunci cand eram acolo mi se pareau poate un pic ciudat poate un pic fortate , poate un pic menite sa scoata din anumite persoane lucruri pe care uni nu voiau sa le destainuie DAR acum gandindu-ma mai bine le vad ca pe niste activitati menite sa ne uneasca pe noi toti cei care suntem mai diferiti din cauza unor afectiuni cronice , menite sa ne faca sa acceptam ma usor viata si destinul nostru , menite pt a ne cunoste intre noi problemele si a ne ajuta reciproc pentru ca trebuie sa fim constienti ca doar noi ne putem ajuta cel mai mult .

Oameni , persoane , cazuri , experiente unele m-au emotionat puternic dar am vazut si persoane care mi-au servit lectii de viata de unde avem ce invata , am vazut anul acesta foarte multe cazuri noi de diabet si am ramas placut impresionat de faptul ca acei oameni au reusit sa treaca cu bine peste socul de a avea o boala cronica , tiind sa cred ca am reusit sa imi fac prieteni noi si sa creez relatii sper eu de durata .

Despre Centru am ramas placut impresionat de faptul ca incontinuu cei doi mari profesorii sotii Serban incearca sa il faca un loc cat mai bun pt noi dar mai nou si pentru persoanele care au nevoie de alt tip de tratament ( recuperare fizica ) prin noul departament pentru recupereare deschis recent ,  bine e normal ca inca mai e de lucrat spre aceste domenii dar e un inceput foarte promitator , un nou teren de fotbal cu gazon sintetic semn pe care eu il vad ca si cum celor de acolo le pasa ca noi sa ne simtim bine acolo , aparate noi la sala de gimnastica un lucru foarte bun pt mentinerea in forma si se stie ca sportul ajuta mai bine decat orice mai ales din punct de vedere psihic . Camere total renovate ,chiar daca uneori aceste camere iti da senzatie de un spital obisnuit totsi trebuie sa multumim ca s-au gandit la mentinerea si confortabilitatea noastra .

In mare mi-a placut cred ca a fost o experienta buna si reusita si de abia astept sa merg din nou acolo ( sper in februarie la o noua internare si sper sa ajung acolo si de Ziua Mondiala a Diabetului ) .

10 responses to “Cristian Serban , Buzias 2010

  1. Pingback: Cristian Serban , Buzias 2010 - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Pingback: Colegiul Economic Delta Dunarii Tulcea

  3. radu ungureanu 06/11/2010 la 01:37

    salut
    si eu am mers pana acum de 2 ori la clinica. o data in martie anul acesta cand am fost depistat cu diabet, iar a 2-a oara in seria din 14.10-27.10.2010. ai dreptate, este un colt de rai pentru noi, cei cu diabet. pacat ca sunt multe probleme in tara, pacat ca sunt medici care nu vor sa trimita pacientii la Buzias, pacat ca … traim in Romania. ultima data cand am fost, acum in octombrie, impreuna cu cei din serie, am stabilit sa facem si un forum al nostru, sa incercam sa ne ajutam mai mult. adresa forumului este http://www.diabetic.myforum.ro. poate ne faceti o vizita pe forum si vorbim mai multe

    Apreciază

  4. mihaela15 09/11/2010 la 19:48

    buna….am auzit ca e foarte frumos la buzias si as vrea sa merg si eu in vacanta dintre semestre sau in cea de vara, dar am o problema mama nu vrea sa ma lasa decat dak vine si ea cu mine…..si am 15 ani…mai sunt copii de varsta mea cu mama dupa ei pe acolo?

    Apreciază

    • petrila florin bogdan 10/11/2010 la 09:05

      buna , sa sti ca ai auzit bine e foarte frumos la Buzias si foarte benefic , despre intrebarea ta pot sa iti raspund asa in primul rand ai 15 ani esti o domnisoara in toata firea ar fi un pic cam ciudata ca mama ta sa te urmareasca , apoi daca nu suferi de nici un alt handicap care sa te oblige sa ai un insotitor mama ta va trebui sa plateasca pt zilele care va sta cu tine acolo , sincer de cate ori am fost eu nu am observat pe nimeni de varsta ta cu parinti acolo . Ca sa fiti convinse de tot ce ti-am spus eu puteti suna la centru si sa va interesati care sunt conditiile in care mama ta poata sa vina .(nr tel centru Buzias 0256322080) daca pot sa te mai ajut cu ceva vreodata ssau vrei sa ma mai intrebi de buzias sau boala noastra te rog sa imi scri fara nici o problem chiar si pe e-mail sau pe mess daca vrei . Sanatate si numai bine

      Apreciază

      • mihaela15 10/11/2010 la 10:43

        mersi ca mi-ai raspun…..o sa vad eu ce fac cu mama….oricum abia astept sa merg la buzias:)

        Apreciază

        • daniela 08/03/2011 la 21:30

          dar tu cand mergi mihaela?te rog sa-mi scri mia jos.As vrea si eu sa ma duc acolo dar eu am numa 11 ani.totusi mama mia facut programare pe data de 24 martie 2011 multumesc………si daca nu te superi poti sa imi lasi si mie adresa ta de mes?…..multumesc

          Apreciază

          • mihaela15 09/03/2011 la 15:05

            eu am fost in seria din 30 ianuarie pana pe 11 februarie 2011 si sincer mam simtit mai bine ca acasa. id-ul meu e mih_mihutz . mai vorbim pe mess🙂

            Apreciază

  5. daniela 17/03/2011 la 20:49

    imi dati idurile voastre plis

    Apreciază

Lasă un răspuns

