Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

simptomele diabetului

Oare am diabet ? Cum imi dau seama daca am diabet ?
Pentru a va raspunde la aceste intrebari scriu acest articol in speranta ca poate pe cineva ajuta .

1. Urinat des. Frecvent pacientul cu diabet netratat trebuie sa se scoale si noaptea din somn pentru a merge la baie.

2. Sete continua si consumarea unor cantitati mari de apa. Se poate ajunge la consumarea a 4-6 litri de apa pe zi, ceea ce trebuie sa fie un semnal de alarma.

3. Cresterea poftei de mancare. Apare mai rar decat primele doua, dar este totusi un semn valoros.

4. Scaderea in greutate. Aparent ciudata, mai ales in conditiile in care se asociaza cu o pofta de mancare mai mare si un consum mai mare de alimente, ea este totusi explicata prin imposibilitatea organismului de a utiliza mancarea si tendinta la autodigestie pentru supravietuire (organismul se mananca pe el insusi daca nu poate folosi mancarea).

5. Alte simptome: oboseala, iritabilitate, vedere tulbure.

Acestea sunt principalele semne ca ai putea avea diabet , indiferent daca apare numai una sau mai multe sau apara una dupa alta este obigatoriu o vizita la doctor pt testarea glicemiei .

Eu am avut marea nepalcere de a le simti si trai pe toate de la primele pana la ultimele simptome si deja destul de grava : vomitatul in continuu indiferent ce mancam sau daca chiar o gura de apa luam o vomitam .Aceste 5 simptome la mine s-au manifestat foarte puternic in decurs de o saptamana pana ce am fost dus cu salvarea la urgente . Incercati sa va imaginati ca la 17 ani cand eu am descoperit aceasta boala in saptamana de foc cum o numesc eu de la 61 de kg am ajuns la 45 kg chit ca in primele zile ale saptamani mancam de cel putin 3 ori mai mult decat mancam eu normal , setea pt mine a fost un calvar cel putin 5 litri de lichid numai noaptea iar cireasa de pe tort e ca nestiind nici eu sau ai mei sau doctorul de familie ce naiba am eu mai incercam sa imi potolesc setea si cu tot felul de sucuri ( mare greseala ) uneori noapte atipeam pe toaleta din cauza ca urinam la fel de mult cat beam uneoari nu mai aveam ce urina dar simteam nevoia de a merge la baie ( groaznic ) deja eram disperat vb cu doctorul de familie de 10 ori pe zi si ea nimic ia vitamine ia medicamentele astea si iti revii , ajunsesem la sfarsitul saptamanii si deja era mai grav am inceput sa vomit absolut tot ce bagam in gura , era deja sambata saptamanii cand eu nu am mancat absolut nimic toata ziua , iar duminica dimineata am zis gata chemati salvarea ca nu mai pot , am vb cu dr de familie sa sune dansa la salvare fiind medic poate si aia se misca mai repede ( asa am crezut ) , sa nu uit si de starea de oboseala cronica pe care am avuto pai nu stateam nesprijinit in picioare . E duminica dimineata 1 februarie 2004 vine salvarea in jur de ora 10:00 , cobor 5 trepte ca stau la parter sprijinit de mama si de un asistent medical de pe salvare , mai vomit o data in fata blocului asa sa ma vada toti vecini :)) si fuga mars la spital la urgente . Dupa ce s-au chinuit cei de la UPU sa imi ia sange vreo 45 de minute ( de unde sange la 45 kg deshidratat la maxim ) intr-un final ia o asistenta o siringa imensa cu un ac la fel de mare ( cred ca era de uz veterinar mai mult decat pt oameni ) o implanta in vena ( dupa ce a cautato ) si trage cam jumate din siringa . Analize de urgenta si dupa cateva minute vine doctorita de la UPU era cam 11: 15 si imi spune : „ Clar ai dibet !„ la care eu : „ asa si !„ .
Cam asta e o parte din povestea simptomelor la mine , sper sa nu sperii pe nimeni cu aceste cuvinte pe mine ma amuza de fiecare data cand imi aduc aminte !

2 răspunsuri la „simptomele diabetului

  1. Pingback:simptomele diabetului - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. sely 24/03/2011 la 15:42

    eu ma cac non stop pe mine

    Apreciază

Lasă un răspuns

