Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

cum scapi de diabet ?

Pentru inceput ca sa nu fie confuzii si oameni care sa ma injure vreau sa spun ca ce voi scrie in acest articol e doar parerea si cunostiintele mele asa ca pentru cei care vor si altceva va rog sa va documentati separat fata de acest articol , mentionez ca voi face referire aici doar la diabetul tip 1 insulino-dependent cazul meu si nu la celelalte tipuri de diabet .

Multa lume ma intreaba atunci cand afla ca am diabet daca exista vreun tratament pentru asta si eu le dau replica mea de gratie drept raspuns : Da , pamantul galben . Expresia de pe chipul lor ma amuza tot timpul 🙂 .

Din cate cunosc eu pentru diabetul pe care il am eu pana acum nu s-a gasit un remediu complet oficial vorbind , ca se fac experimente si incercari cu celule stern , ca s-au facut operatii de transplant de celule beta sau de pancreas asta am auzit si eu dar nu am auzit inca pentru nici un tip de aceste interventii care sunt conseciintele pana acum si pe termen lung .

Neoficial , babesc vorbind Dumnezeule daca nu am auzit o sumedenie de povesti despre produse si aparate minune vindecatoare de diabet . Eu nu cred asa ceva si nici nu voi crede vreodata pai sa luam un exemplu clasic de care multi au auzit : aparatul lui Vadim :)) cica el a scapat de diabet cu ceva aparat chinezesc pai atunci de ce nu se fabrica in serie in toate lumea pt a scapa sute de mii de oameni de aceasta boala ?

Nu neg ca ceaiurile sau unele medicamente naturiste te poate ajuta la mentinerea unei glicemii echilibrate dar si asa numai in cazul in care ai un diabet cat de cat echilibrat dar NU cred ca ele te pot si scapa de diabet cum spun unii si atunci sa treci de la tratamentul cu insulina la aceste produse , pentru mine asta inseamna sinucidere clara .

Sau mai exista o varianta care mi se pare interesanta cum ca ar exista poate un tratament medical care sa te poata scapa de diabet dar e tinuta sub un secret intens pentru ca ar cadea o piata infloritoare de bani , ce pierdere ar fi pt fabriciile de insulina si echipamente pt diabetici ? cati bani nu s-ar mai spala de guverne ?

Asa ca cine stie? ramane doar sa asteptam si sa vedem ce ne rezerva viitorul .

Un răspuns la „cum scapi de diabet ?

  1. Pingback:cum scapi de diabet ? - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

