Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

finala Eurovision 2010

Se pare ca anul viitor vom merge in Germania pentru a incerca sa luam un loc si mai bun ca anul acesta la Eurovision . Deci nemti au luat locul 1 , turci zic eu surprinzator locul 2 iar noi romani locul 3 ( fata de 19 de data trecuta se vede o diferenta de valoare clara ) . Imi pare rau ca nu am vazut aseara festivalul sa comentez mai mult reprezentatiile echipelor dar nu am fost acasa si cand am ajuns eu la 03.: 30 dimineata era cam tarziu sa mai vad ceva 🙂 .

Place Country Performer Song Points
1 Germany Lena Satellite 246
2 Turkey maNga We Could Be The Same 170
3 Romania Paula Seling & Ovi Playing With Fire 162
4 Denmark Chanée & N’evergreen In A Moment Like This 149
5 Azerbaijan Safura Drip Drop 145
6 Belgium Tom Dice Me And My Guitar 143
7 Armenia Eva Rivas Apricot Stone 141
8 Greece Giorgos Alkaios & Friends OPA 140
9 Georgia Sofia Nizharadze Shine 136
10 Ukraine Alyosha Sweet People 108
11 Russia Peter Nalitch & Friends Lost And Forgotten 90
12 France Jessy Matador Allez Olla Olé 82
13 Serbia Milan Stanković Ovo Je Balkan 72
14 Israel Harel Skaat Milim 71
15 Spain Daniel Diges Algo Pequeñito (Something Tiny) 68
16 Albania Juliana Pasha It’s All About You 62
17 Bosnia & Herzegovina Vukašin Brajić Thunder And Lightning 51
18 Portugal Filipa Azevedo Há Dias Assim 43
19 Iceland Hera Björk Je Ne Sais Quoi 41
20 Norway Didrik Solli-Tangen My Heart Is Yours 35
21 Cyprus Jon Lilygreen & The Islanders Life Looks Better In Spring 27
22 Moldova Sunstroke Project & Olia Tira Run Away 27
23 Ireland Niamh Kavanagh It’s For You 25
24 Belarus 3+2 Butterflies 18
25 United Kingdom Josh That Sounds Good To Me 10


puntajele acordate de fiecare tara pentru fiecare tara

Ca de obicei sunt si nemultumiri care spun ca puntajele s-au acordat politic sau dupa pozitia geografica , pe site-ul oficial al eurovisionului http://www.eurovision.tv/page/home deja sunt destule comentarii la adresa melodiei din Germania care spun ca nu  a fost atat de buna si ca nu merita locul 1 ( nu pot sa va spun parerea mea ca nu am auzit-o aseara ) tot pe acest site am gasit comentarii care spun ca Turcia, Danemarca si Romania meritau sa castige nu stiu in ce ordina ca nu e mentionat 🙂 .

Dar eu vreau sa zic ca ma bucur mult pentru Romania tinand cont ca unele case de pariuri ne situau la final pe locul 11 .

Am ascultat si eu totusi melodia Germaniei ( acum ) si chiar nu mi se pare o melodie atat de buna pentru locul 1 , cred ca au fost melodii mult mai bune ca aceasta dar e doar parerea mea . Uitandu-ma pe clasament ma intreb ce s-a intamplat cu Marea Britanie ? pe ultimul loc ? cu doar 10 puncte primite ? Intr-un interviu acordat inaintea finalei erau foarte increzatori in sansele lor si chiar spunau ca nu au auzit o melodia mai buna ca al lor , chiar as vrea sa le vad reactia acum .

Multa bafta anul viitor in Germania pentru viitoarea reprezentanta a Romaniei ( speram la o melodie cel putin la fel de buna ca aceasta de anul asta a lui ovi&paula playng with fire ) si felicitari stafului complet care ne-a reprezentat la Oslo anul acesta !!!

2 răspunsuri la „finala Eurovision 2010

  1. Rafael 05/06/2010 la 15:12

    are voce castigatoarea de anul asta…imi place bv

    Apreciază

  2. Pingback:Hotel FM – eurovision 2011 « Bogdan86

Lasă un răspuns

