Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

eurovision 2010 – oslo

Aceasta este piesa care ne-a adus romanilor de pretutindeni bucurie in suflet in aceste vremuri negre , Paula Seling & Ovi s-au calificat in finala de sambata de la Oslo . Chiar cred ca meritam , intradevar aseara am vazut multe piese destul de bune ( Azebarjian , Israel , Irlanda , Danemarca ) si au mai fost bineinteles bune dupa parerea si urechea mea muzicala 🙂 , dar si melodia noastra este foarte buna . Sper ca sambata sa facemo figura buna si toti roamani oriunde s-ar afla ei sa stea cu sufletul la gura si sa se simta mandri de ei  .


Nu mi-a placut deloc Ucraina , fetita acea imi da impresia de fata lu’ tata care o platit sa ajunga acolo si nu stiu cum de s-a calificat in finala , versurile erau ok frumoase dar vocea si interpretarea ei nu mi-a placut , Israel baiatul a fost placut urechiilor mele .

BRAVO ROMANIA !!! FELICITARII PAULA SI OVI !!!

Un răspuns la „eurovision 2010 – oslo

  1. Pingback:Hotel FM – eurovision 2011 « Bogdan86

Lasă un răspuns

