Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

despre bloguri si bloggeri

Cica e mare tam-tam printre bloggeri cum ca Mircea Badea s-ar fi luat de bloggeri si a ctiticat anumite bloguri , am vazut si eu acel video cu Mircea Badea :

Badea despre bloguri

si sincer sa fiu nu mi s-a parut atat de incriminatoriu la adersa bloggerilor cum se simt uni atacati ,( si mai ales ca face in mare parte referire la blogurile media ) parerea mea e ca omul are o parere despre un anumit blog, un anumit articol dint-un blog lucru pe care il fac toti bloggeri atunci cand lasa un comment la un articol isi spun parerea doar ca Mircea poate sa o spuna la TV .

Oricum ar fi trebuie sa recunoastem ca intradevar sunt multi bloggeri si multe bloguri care nu au nici o treaba , nici un scop anume, sunt facute asa sa vada lumea ce idiotenii delibereaza unii dintre noi .

Nu vreau sa ma scot poate din aceasta oala in care suntem bagati toti bloggerii indiferent de blogul pe care il ai si indiferent de ceea ce scrii , nu cred ca am  bloguri grozave ( oricum si asa faca pauze uneori destul de mari intre postari ) si de fapt eu scriu pe acest blog foarte multe experiente de viata personala ( dupa cum se vede articolele despre diabet ) iar pe celalalt blog al meu nu am decat poze personale, este vorba despre blogul meu foto .

Bineinteles parerile sunt impartite , pentru ca ne-am castigat demult timp dreptul la libera exprimare ( blogurile sunt o dovada vie si clara a acestui fapt ).

Pe tine te-a deranjat cu ceva aceste afirmatii despre bloguri si bloggeri ? Cu ce ?

Exprima-te daca ai cu ce !!!

12 responses to “despre bloguri si bloggeri

  1. Traian Fireteanu 21/04/2010 la 10:14

    cum spui si tu sunt blogari si blogari, bloguri si bloguri… eu spun sa fim mai toleranti si sa nu sarim imediat cum cineva critica ceea ce facem, ceea ce gandim, mai bine sau mai rau. opinii si opinii!… daca vrem sa stam in pozitia de drepti putem cere o dictatura, nu?

    Apreciază

  2. Sorin 21/04/2010 la 12:28

    Yo nu pot sa inteleg ce atata necesitate de a abera pe bloguri. De ce sa pierzi timp sa scrii pe o asemenea platforma? Doar sa speri ca te va citi cineva si-ti v-a oferi iluzia ca esti „scriitot util”? Mi se pare lamentabil…

    Apreciază

  3. Bogdan 21/04/2010 la 14:01

    eu personal nu ma simt atacat de comentariul lui Badea despre acel articol, despre acel blogar… dar daca vedeti pana la capat atitudinea lui fata de blogari in general, este una de toata jena.
    noi nu suntem blogarici, noi nu stam in spatiul nostru de 10 metri patrati, nu suntem toti din rahova, nu… si nu… si nu… si ar mai tot fi de adaugat aici.
    E ca si cum ai spune tu, sau eu, niste nimeni in viziunea celui despre care vorbim acum, ca toti jurnalistii sau prezentatorii tv sunt niste curve politice. Spun toti, generalizez, ca si Badea, si cum ar fi sa o spunem cu cea mai mare sila posibila, ca si cum acesti jurnalisti/ prezentatori ar fi doar niste rahati, niste curve care scriu la comanda.
    Pentru ca noi nu stim sa scriem si stam in spatii de 10 metri patrati, spre deosebire de Badea care stie sa scrie si sa vorbeasca ceea ce-i cere patronul pe care il pupa undeva pentru a avea cei 400 de metri patrati😐
    Se lauda ca are trafic la blog, ce-i perfect adevarat, dar omite cel mai important aspect de pe urma caruia si-a castigat notorietatea, si anume reclama pe care si-o face zilnic in emisiune in fata a mii de oameni! Aproape ca as baga mana in foc ca exista foarte multi blogari care daca ar beneficia de aceeasi reclama l-ar bate la trafic fara nicio problema. Sunt multi oameni destepti in tara asta, care intamplator au si cate un blog, in care scriu foarte bine.

    hai ca m-am ambalat un pic, si nu prea merita😛
    oricum.. jenibil omul…

    Apreciază

  4. Bogdan 21/04/2010 la 14:15

    si ca sa mai vezi ceva… de la acest domn Badea la adresa blogarilor… citeste pe blogul lui articolul de aici:
    http://www.mircea-badea.ro/blog/blogarul-roman/

    si ceva si mai interesant, pe blogul lui Ciutacu, dar din pacate postul a fost sters, dar totusi el exista inca, in memoria cache a google.ro si se gaseste la acest link:
    http://74.125.77.132/search?q=cache:jKD8tDMI3xQJ:www.old.ciutacu.ro/articol-227.html+badea+se+ia+de+blogari&cd=4&hl=ro&ct=clnk&gl=ro
    se vede cam prost dar suficient cat sa se inteleaga…

    Apreciază

  5. Florin Morosan 21/04/2010 la 20:32

    La urma urmei e blogul fiecăruia şi scriem ce vrem, când vrem, cum vrem.
    Fiecare e liber să facă ce vrea, doar suntem în democraţie, nu?
    Fiecare e liber sâ îşi dea cu părerea.

    Apreciază

  6. Ionut Soryn 22/04/2010 la 09:21

    Mircea Badea are dreptate!
    Pe mine nu are ce sama deranjeze ceea ce a afirmat el despre bloguri. Eu scriu pe un site de tip blog dar NU MA consider blogger si NICI NU IMI DORESC vreodata sa fiu considerat blogger.
    E un titlu pe care il las altora, celor care se simt bine daca spun eu sunt BLOGGER. Eu sunt om. Si invat sa fiu OM (cu litere mari).
    Eu sunt operator PC (ma pot lauda cu asta, ca e o meserie). Sunt FRATE, sunt PRIETEN, sunt VECIN, COLEG, sunt UN AJUTOR din cand in cand pentru altii …. De ce mi-as dori sa fiu BLOGGER cand am toate astea?🙂

    Apreciază

  7. Bogdan 22/04/2010 la 14:25

    @Ionut
    tocmai asta e, suntem cu totii OAMENI. Cel ce scrie pe un blog se mai numeste si blogar pentru ca face blogging…
    Cel ce-ti repara masina se numeste mecanic auto, desi si el este OM, dar i se spune mecanic auto pentru ca face asta

    -in concluzie, si tu esti un blogar pentru ca scrii pe un blog

    dar asta nu te face nici mai retard, nici mai cu mot decat sunt ceilalti…

    Apreciază

  8. Pingback: Frust « Ioan Usca

  9. Pingback: Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 14 « Caius

  10. Pingback: Timpuri noi « Nataşa

  11. Ness 13/12/2010 la 12:16

    Am vâzut emisia ta de dimineațâ, și sunt foarte supârat.
    De aia nu mai poți tu?
    O întrebare am! Ce ai tu cu bloggeri?
    Am ințeles că te ei de politicieni, de pițipoance da cu oamenii astia ce ai?
    Cum ei au telecomanda in mană așa ai tu mousul in mană.
    Stii tu ce este realitate virtuală? Doar pentru faptul că ai o emisie la tv nu iti da dreptul sa te legi de ei. Stii ce inseamna echipă, ce este un cod html, cum se scrie un articol? Care este povestea fiecaruia? Oamenii astia muncesc si isi dedica timpul pentru a face cunoscut comunitatii o anumita informatie, Nu cred ca deranjaza pe nimeni cu nimic.
    Daca tu nu știi ce înseamna asta, lasa pe altii sa iși dea cu părerea.
    Majoritatea au trecut de la tv la blog, site săturați de ce vad la tv.
    Esti prea negativist, vezi totul dintr-o postura pe care nici macar nu ai incercat-o.
    Daca ai citit 1000 de cărți si esti cultivat, de ce nu incerci macar sa iți expui și acolo punctul de vedere. Mă pui pe mine care am avut 5 la Română să scriu acolo in loc sa o faci tu.
    Incearca sa nu mai faci monolog (ceea ce faci tu la tv) și fă un dialog (constructiv- distructiv) cu toți Românii, daca esti in stare. daca nu scuteste-ne de afirmații si comentarii gratuite ca – nu stii despre ce este vorba.
    Aici daca nu merge pc, netu, mousul nu dam cu pumnul si rezolvam problema.
    Aici comunicam(daca stii ce e aiai comunicare).Majoritatea cand au o problema cu PC nu se duc tata la Microsoft sa le rezolve problema.Stiu ce e ala un sistem de operare ce e aia o tastatura, ce e ala un site, un blog, un cod.
    Aia despre care vorbesti asa poate au citit mult mai multe pagini decat ai tu in biblioteca.
    Multumesc.

    Apreciază

  12. Pingback: Oameni si bloggeri… « RRRRazvan::::::"Cu mine se petrece ceva: o viata de om"

Lasă un răspuns

