Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Marea deschidere de la Arad : Atrium Center Mall

Lumeee , Lume  la Arad s-a deschis primul mall din oaras!!!!  asa si ,,,,

Se face ca ieri (23.03.2010) dupamamiaza sau dupamasa s-a deschis oficial marele si mult asteptatul mall din Arad , ca tot aradeanul care se ,, respecta„ am fost si eu pe acolo sa vad ce si cum e . Prima impresie : frumos , placut si interesant dar dupa ce timpul a trecut si reusind sa ma zbat sa trec prin baia de oameni am vazut mai mult din el si are cateva lipsuri majore : etajul 3 nu e deschis 100% cred ca doar in procent de 70 %  iar cea mai grava problema pentru mine a fost ca am cautat cel putin o jumatate de ora o toaleta :)) da , de abia am gasit una la care am stat la coada 😀 cred ca ar fi fost ok daca ar fi semnalizat aceste utilitati mai puternic deoarece m-am uitat eu dupa semne dar degeaba .
In rest plin de lume dar plin rau si pentru scariile rulante asteptai sa urci , in magazine nici nu am prea putut sa intru ca era mai rau la la piata Obor 😀 .
In ceea ce priveste magazinele deschise ce sa spun am ramas placut impresionat de  libraria Carturesti si de sala lor de lectura foarte buna ideea di ambientul ei , magazinul Altex frumusel bine chiar daca la cel putin jumate din produse inca nu aveau preturi sa spunem ca ii inteleg ca stiu ce inseamna deschidere de magazin , Hervis un magazin sport cu articole sportive frumos dar seamana prea mult cu Intersport bine un pic mai mic ( cred ca 40% din oameni din magazin aveau o minge de fotbal cumparata din Hervis 😀 ) , Billa micuta dar frumoasa de afara ca inauntru nu m-am incumetat sa intru , New York da un magazin foarte frumos organizat , interesant unde Dj Optick intretine-a atmosfera .
Concursuriile si promotiile foarte bine gandite mi-au placut din pacate concertul lui Holograf nu am mai fost in stare sa il vad dupa 2 ore si jumate de plimbat prin mall , dar l-am vazut pe Wilmark prezentand spectacolul prin pauzele de la autografe si poze 🙂 interesant baiat 😀 .
Plin de fotografii de cameramanii ii gaseai la orice pas , imi pare rau ca inca nu am primit aparatul foto ( pentax k-x ) sa merg si eu cu el  aveam ce fotografia cred ca reuseam niste portrete frumose 😀 .
Imi para rau ca Cinema City inca mai asteapta sa se deschida dar sunt sigur ca va merita asteptarea . Cred ca va fi plin cel putin la cinema .
Localuriile foarte frumoase  toate si cele cu mancare si cele cu bautura , imi pare rau ca nu am vazut concursul cu barmani 😦 .
Imi placea mai mult cum arata ca design daca faceau si baietii nostri o arteziana ceva iesit din comun inauntru .
O pata din curcubeu va fi acest mall pentru Arad si aradeni , sper sa aiba succesul cel putin cum il are cel din Timisoara .
taierea panglicii si altele
4 răspunsuri la „Marea deschidere de la Arad : Atrium Center Mall

  1. Marius 24/03/2010 la 09:27

    Am auzit ca deja vor sa il vanda :))

    Apreciază

  2. Kendra Kawai 06/04/2010 la 05:05

    Super-Duper site! I am loving it!! Will come back again – taking your feeds too now, Thanks.

    existing franchises for sale

    Apreciază

  3. irina 16/05/2010 la 11:02

    magazinul se numeste New Yorker, nu New York.

    Apreciază

  4. Pingback:2010 in review « Bogdan86

Lasă un răspuns

