Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

eurovision 2010

Aseara m-am uitat si eu la tv la selectia dintre cei 16 finalisti pentru a eurovision 2010 , nu pot sa zic ca am ramas mega surprins de melodii dar din cele 16 cred ca aceasta a lui Paula Seling si Ovi a fost totusi mai placuta urechilor decat restul .

Si melodia Come as one a lui hotel fm mi-a placut a fost ok si parerea mea e ca a fost  destul de patrunzatoare si emotiva . Catalin Josan a avut o melodie acceptabila dar cred ca mai mult face spectacolul cu acele domnisoare decat cantecul si personal nu as vrea sa se zica ca suntem o tare plina de femei dezracate .

Ce nu mi-a placut deloc a fost melodia See you in heaven , Michael pentru ca mi-a dat impresia ca incercam sa cerem puncte pe spatele unei povesti a regelui pop si nu pe cat de buna e melodia .

Asa ca multa bafta pentru Paula Seling si Ovi cu melodia Playing with fire , cred ca daca pun la cale si un spectacol foarte bun pe aceasta melodia am putea face o impresia frumoasa bineinteles nu stiu melodiile celorlalte tarii concurente .

2 responses to “eurovision 2010

  1. Ana Maria 07/03/2010 la 13:39

    Sincer, am fost PRAF!

    Apreciază

  2. Pingback: 2010 in review « Bogdan86

Lasă un răspuns

