Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

swagbucks

Salutare draga cititorule 🙂 am o propunere pentru tine :

Te-ai saturat sa nu ai bani in portofel ? Te-ai saturat sa te uit pe magazinle online si sa vezi o groaza de lucruri pe care le-ai vrea dar nu ai bani pentru ele ? Te-ai saturat sa speri ca vei castiga la vrreun joc de noroc si aposi sa iti cumperi ceea ce doresti ? Nu ai vrea sa ai un portofel virtual plin de bani cu care sa iti cumperi orice vrei de pe net ?

Acum e foarte simplu sa reusesti , ce trebuie sa faci ?

Imi trimiti mie un e-mail pe adresa eudiabeticul@yahoo.com cum ca vrei un cont cu care sa castigi bani virtuali , in adesa de email trebuie sa imi precizezi exact adesa ta de e-mail , iar apoi de la mine vei preimi 2 e-mail-uri , unul cu instructiuni exacte de inscriere si ce trebui sa faci si al 2-lea cel cu invitatia de inscriere. Dupa ce ti-ai facut cont e foarte simplu sa castigi acesti bani virtuali de fapt ei se cheama ,,swagbucks ‘ tot ce trebuie sa faci e sa dai mai departe si tu la randul tau invitatii si sa folosesti ca motor de cautare asta daca vrei o caseta de la acest site .

Search & Win


Recunosc si eu sunt la inceput cu aceasta treaba nu am prea mare experienta dar mi-a luat mai putin de 10 minute sa imi fac cont si daca reusesc de ce nu si daca nu ce am pierdut cateva minute si ceva spatiu pe blog 🙂 .

P.S. nu promit ca raspund la fel de repede la e-mail cum il primesc pentru ca mai am si un servici de 8 ore , dar promit sa rapund la toate 😀

5 răspunsuri la „swagbucks

  1. ionut 19/05/2010 la 15:39

    Swag Bucks cred ca nu functioneaza pentru romania sh nici alte tari din cate am observat eu daca da as vrea sa vad de la u o dovada ca ai primit ceva

    Apreciază

  2. Lawl 24/07/2010 la 23:42

    swag bucks e numai pt US UK CA

    Apreciază

    • Rusu 19/11/2010 la 13:49

      Daca ar fi citit si el regulile de pe swagbucks si-ar fi dat seama ca nu poate sa participe la sweepstakes decat daca e din US , UK , CA , din cate stiu eu Romania nu e pe acolo , deci ….

      Apreciază

  3. DiNo 04/09/2012 la 00:05

    Eu stiu cum sa il fac sa mearga! Dar nu este free 🙂 Cine vrea contactatima pe id meu de mess:
    kidz39@yahoo.com

    Apreciază

  4. I. Cristy 04/08/2013 la 21:03

    daca nu merge pentru Romania ..macar spuneti ceva care chiar merge …

    Apreciază

Lasă un răspuns

