Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

fotografia macro

Si uite asa am vazut ca imi place sa fac video cu pozele mele🙂 si am mai facut unul de aceasta data am ales fotografia macro ca tema pentru ca imi place foarte mult acest gen de fotografie , sper sa placa !!!

Din nou am folosit o melodie a lui Gheorghe Iovu : meditatie , bestiala piesa .

One response to “fotografia macro

  1. Lore 02/07/2012 la 21:18

    Hmm…….cat de frumos! Am sesizat ca ai inceput cu 3 poze……si ai terminat cu aceleasi 3!! Dar in sens invers! Stii ce semnifica asta?

    Apreciază

Lasă un răspuns

