Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

muzica

Cat de frumoasa e muzica !! Cat de mult ne ajuta muzica zi de zi in viata ?

Aceaste 2 piese sunt un fragment din creatile a unui bun prieten al meu pentru care muzica e mai mult decat o pasiune :

Ca are efect terapeutic , ca e doar de placere , ca e un hobby , ca e pentru petrecere indiferent pentru ce e ascultata muzica va ramane un prieten loial oricareia persoane .

4 responses to “muzica

  1. Carmen 23/01/2010 la 22:58

    Wow!Am ramas impresionata de cele doua piese create de prietenul tau. Mi-ar placea sa le ascult pe coloana sonora a unui film. Mult succes!

    Apreciază

  2. achilianu 24/01/2010 la 18:06

    Scuze ca postez aici, dar mi-am schimbat adresa de pe net, acum blogul meu se afla la http://achilianu.ro si vroiam sa stiu daca mai continuam schimbul de link. Daca da, am sa te rog sa modifici la tine in blogroll. Multumesc…
    sanatate…

    Apreciază

  3. paulyk 25/01/2010 la 18:23

    Te-ar interesa un schimb de linkuri/link exchange/banner exchange ??
    Intră aici şi lasă un comentariu:
    http://thepaulyk.toateblogurile.ro/link-banner-exchange/
    Se rezolvă în câteva minute!

    Apreciază

  4. mona 28/01/2010 la 14:03

    esti tare si u si amicul tau cu piesele…bv voua !!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

