Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

O fleica de carne , Romania

Cu regret trebuie sa spun ca asta mi se pare mie ca a ajuns Romania la ora actuala o bucata de carne de care trag mai multi caini pentru a se putea indestula cat mai bine si cat mai mult timp .

Defapt vorbesc despre plitica noastra , despre aceste batai crunte si fara pasare fata de oamani simpli pentru alegeriile prezidentiale . Mi-e scarba si sila de politica pe care tarisoara asta o are , mi-e greata cand vad cum niste oamani pot sa minta in asemenea hal milioane de locuitori si cel mai rau ma doare cum pot uni oameni sa  mai creada aceste minciuni  mai ales ca cei vizati sunt oamani de varsta a treia care deja au trecut prin 20 de ani de minciuni si batjocura , cat poate poporul roman sa mai indure ca niste persoane carora nu le pasa de nimeni decat de ei insasi sa conduca si sa se infrupte din demnitatea omului simplu ?????

Personal am decis ca la aceste alegeri sa nu merg la vot , pentru ca simt ca parerea mea nu mai conteaza ( cel mai bun exemplu este cel de la ultimele alegeri parlamentare cand toata lumea a votat pentru PDL pentru a scapa de tirania celor din PSD ca apoi surpriza PDL s-a unit cu PSD ) multa lume spune ca merge la vot pentru isi exprima dreptul de a schimba ceva in tara asta pai eu zic ca degeaba vreau eu sa schimb ceva ca nu vor alti care au mai multa putere decat mine si atunci ce rost mai are deranjul meu de a merge la vot ?

Ca o concluzie pentru mine cred ca oricine ar castiga bucatica de carne mai mare eu tot nu o sa simt o schimbare care sa ma ajute cu ceva personal sau sa vad ca Romania este mai bine vazuta de celelate state d.p.d.v al sanatatii , al educatiei , al turismului , al salarilor si pensiilor , nu mai am speranta ca intr-o zi va fi mai bine si pentru noi  ci dinpotriva ma astept la mai rau .

Dumnezeu sa ne ajute si asa aiba mila de noi pentru ca cei care ne conduc nu au .

One response to “O fleica de carne , Romania

  1. Adriana 25/11/2009 la 15:16

    Buna Bogdan, sunt tineri ca tine in spatiul virtual. Daca vrei, poti sa dai o fuga pe http://diabetta.wordpress.com/about/

    P.S. Te adaug la pagina mea, sper sa nu fie cu suparare. Toate cele bune!

    Apreciază

Lasă un răspuns

