Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

in sfarsit , Buzias !!!

Centrul Medical Clinic de Evaluare şi Recuperare pentru Copii şi Adolescenţi “Cristian Şerban” – Buziaş – România

Ce inseamna pentru mine centru de diabet de la Buzias ? Enorm , acolo merg in primul rand la un ,,tratament” pentru diabet , merg pentru a ma intalnii  cu alte persoane de varsta mea sau nu care au aceeasi problema ca si mine , merg pentru a invata de la doctori si de la ceilalti ,, pacienti ” pentru ca invatam cat traim , merg pentru a beneficia de o serie de analize speciale pentru mine gratis , merg pentru a ma relaxa si a scapa de un oras infectat de stress  .

Centrul Medical Clinic „Cristian Şerban” din Buziaş, inaugurat la 1 iulie 1997, este o instituţie medicală pentru copii şi tineri, cu vârsta cuprinsă între 0 şi 30 de ani.Prin specificul său, prin numărul mare de pacienţi aflaţi în acelaşi loc, în aceeaşi perioadă, acest centru, unic în România, este unul din cele mai mari din Europa.

Centrul a fost construit între anii 1992-1997, după model occidental, de fondatorii Fundaţiei “Cristian Şerban” pentru Ajutorarea Copiilor Bolnavi, Viorel Şerban şi Margit Şerban, profesori la Universitatea de Medicină şi Farmacie “Victor Babeş” din Timişoara, în memoria fiului lor, Cristian.

Centrul Medical Clinic „Cristian Şerban” este un spital modern cu o capacitate de 50 de locuri (diabet zaharat – 30 de locuri, hemofilie – 10 locuri şi recuperare fizică medicală – 10 locuri ), ce funcţionează în camere cu 2 şi 3 paturi, tot timpul anului, în serii de câte 12-14 zile.
Serviciile medicale sunt comparabile cu acelea oferite de o clinică universitară de aceeaşi specialitate.

Eu m-am imbolnavit de diabet in luna februarie a anului 2004 iar prima mea serie la Buzias am facut-o in luna septembrie a aceluias an , am fost fascinat de grija doctoriilor de al asistentelor sau a ingrijiitoarelor de acolo prima oara eram speriat chiar daca aveam 17 ani dar dupa prima zii totul sa aranjat . Si de atunci am mers o data la doi ani chiar daca teoretic ar fi bine sa mergi macar de 2 ori pe an dar nu am putut din cauza serviciului . Acum miercuri in 14 voi merge din nou de abia astept parca a trecut o vesnicie de cand nu am ani mers ( 2 ani ) dar  simt nevoia sa ma relaxez sa ma odihnesc si sa vad cu adevarat care mai e starea sanatatii mele , ma voi intoarce pe 27 cred daca nu cumva raman acolo definitiv🙂 (as vrea eu ) .

Centrul de recuperare si tratament pentru tinerii si adolescentii cu diabet zaharat si hemofilie Cristian Serban

13 responses to “in sfarsit , Buzias !!!

  1. Cristi 18/10/2009 la 07:10

    Buna ziua.
    Ma numesc Nidelea Cristian, administratorul directorului web http://www.edelbeta.ro.

    Va propun un schimb de link-uri. Va pot promova blogul prin introducerea lui la rubrica Parteneri.

    In schimb as dori sa plasati la dvs. in blogroll urmatorul link:

    Titlu – Web design
    url – http://www.nidweb.ro

    Daca sunteti de acord, va rog sa ma contactati la nideleacristian@gmail.com cu detaliile link-ului dorit de dvs

    Apreciază

  2. Alexandra 02/11/2009 la 10:28

    Am citit cu foarte mare atentie postul acesta si ai foarte mare dreptate..de fapt sunt si eu „victima”. Am cautat si eu de munca si imi trantesc in fata toti: ” Daca nu ai experienta, daca nu ai mai lucrat in domeniu nu te pot primi” sau iti mai cer si nr de tel ca sa-ti faci speranta si nimic apoi.
    Si am mai citit ca ai si diabet insulino-dependent..imi pare rau pt tine

    Apreciază

  3. zuza 28/01/2010 la 13:58

    bunaaa….sunt Raluca….se pare ca te am intrecut la ani de diabet….si eu merg la buzias o data pe an sau de 2 ori, depinde de posibilitati pt ca stau si departe de Buzias si sunt cu scoala….am mai cunosc 2 persoane din Petrila, 1 are diabet iar cea de-a 2 are hemofilie, mi-ar face placere sa ne intalnim akolo.Am vazut ca ti-ai facut o impresie ff buna despre acest centru, pacet ca nu te duci mai des dupa cum spuneai si tu avem multe de invatat si pe langa asta este fffff frumos, eu una ador locul acela mi-am facut fff multi prieteni akolo si ne vedem mereu, deja mie tare dor de ei si de timpul pe care il petrecem impreuna, e mult prea tare….;)

    Apreciază

  4. deea 02/02/2010 la 02:01

    de 10 ani sunt bolnava si de tot atata timp am facut cunostinta cu buziasul…de vreo 2 ani nu am mai fost si sincer imi este foarte dor…era frum…cunosteam o gramada de alti „suferinzi” si era si un loc de relaxare…nu stiu de ce dar cu timpul am uitat de buzias…acum mi-e dor..mi-am adus aminte cat de frum era…mai vreau

    Apreciază

  5. Mada 08/02/2010 la 12:50

    buna! si eu sunt bolnava,pe 14 februarie sunt 5 ani.pe la buzias n-am mai fost de 3 ani,am tot zis ca o sa merg,dar n-am mai ajuns si-mi este foarte dor.am pierdut legatura cu majoritatea,cu 2-3 mai vb,totusi sper sa ajung in vara asta,voi face tot posibilul.numai bine!

    Apreciază

  6. Loreee 26/03/2010 la 13:45

    Salutare tuturor! Sunt si eu diabetica din luna mai a anului 2007.. Am 17 ani, si merg si eu o data pe an la Buzias. Pot sa spun ca ador acel loc… mi se pare ca acolo toti suntem la fel, nu exista diferente intre noi, cum se intampla in viata de zi cu zi.. Si anul acesta ma duc, mi.am facut rezervare in seria care incepe in data de 8 iulie. M.as bucura sa va cunosc!

    Apreciază

  7. Sabina 25/06/2010 la 17:26

    hmmm…suntem mai multi decat ne-am putea imagina.Unii mai dulci ca altzii:)…si la Buzias mergem majoritatea,pana la urma e a2a noastra casutza,nu?

    Apreciază

  8. emil purcoi 25/07/2010 la 20:17

    Salut! sunt Emi am diabet de 5 ani si o sa merg anul asta la Buzias incepand cu 1 septembrie.Am fost si anul trecut si am cunoscut o multime de prieteni,doresc si anul acesta sa imi fac prieteni noi.Abia astept sa ne intalnim!

    Apreciază

  9. Pingback: 2010 in review « Bogdan86

  10. daniela 08/03/2011 la 21:20

    am 11 ani sunt cu diabet de 4 ani si nu am fost niciodata la buzias am programare pe data de 24 martie 2011 as dorii sa stiu despre alte persoane care merg in aceasta data multumesc daniela

    Apreciază

  11. daniela 17/03/2011 la 20:46

    imi dati si voi idurile voastre plisss

    Apreciază

  12. marynyka 13/06/2011 la 15:49

    salutare tuturor,am fost si noi la buzias si am fost foarte multumiti de servicii si de cum se comporta personalul cu noi.fetita mea are diabet de 1 an si ceva .oricum sa le dea d-zeu sanatate la toata lumea care a pus umarul sa ajute acesti copilasi .multumim.de abia asteptam sa mergem iar.

    Apreciază

Lasă un răspuns

