Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

hobby&pasiune

Ei ma gnadeam sa scriu si aici despre marea mea pasiune , de ce ? nu stiu poate ca vreau sa cunosc cati mai multi impatimiti ca si mine .

De un an si vreo 2 luni cam asa am si eu un aparat foto , un lucru pe care mi l-am dorit de cand ma stiu doar ca nu am avut sansa sa mi-l cumpar , de cand am reusit si  il am am reusit sa imi scot la iveala pasiunea mea pentru fotografie , am inceput de mult cu aceasta pasiune de pe vremea cand aveam primul meu telefon cu camera cam in urma cu vreo 7 ani .

Nu pot sa spun ca ma pricep foarte bine dar imi place ceea ce fac si sunt dispus spre a invata mereu lucruri noi in ceea ce priveste arta fotografica , un vis frumos al meu e sa reusesc sa ajung candva un fotograf profesionist bineinteles mai intai sa reusesc sa imi cumpar un DSLR ( cam greu tinand cont de ,, criza financiara ” care ma apasa asa incet incet ) .

camera mea : OLYMPUS SP-560UZ

Ce inseamna pentru mine fotografia :ma relaxeaza, ma destinde , ma scapa de greutatile de stresul cotidian , ma face sa ma simt fericit .

Cred cu tarie ca e foarte important ca in ziua de azi sa avem o pasiune un hobby ceva ce sa ne relaxeze si pentru care merita sa faci un sacrificiu .

my photoblog

Lasă un răspuns

