Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

mai traiesc in Romania ?

Ma uitam in dimineata asta pe net mai exact pe  9AM si am ramas dintr-o data stupefiat nu imi venea sa cred ceea ce citeam :

Ungurii au proclamat autonomia Tinutului Secuiesc

Atunci m-am intrebat oare inca mai traiesc in Romania ?  Si dintr-o data mi-a venit in cap definitia sloganului ministrului turismului ,, land of choise ” taramul alegerilor adica unde fiecare poate alege dupa bunul sau plac sa faca ce vrea in tara asta construita cu sudoare si munca de  Decebal si Traian ( fara nici o legatura cu cei 2 posesori de acelasi nume din zilele noastre ) .

ungurii pe val

Ma intreb cum ar fi daca acum ca s-a vazut ca se poate sa vina vreo 2-3 milioane de chinezi(ca au de unde) sau locuitori din zonele sarace ale Indiei, asa toti odata si sa se aseze toti intr-un loc la noi de exemplu in zona Maramuresului ( un loc plin de traditi romanesti ) ca teoretic la noi traiul de viata e mai ridicat ca la ei, sa ceara si ei autonomie pt ca sunt multi ?

Basescu in Ungaria

Acum 7 luni de zile seful nostru Traian Basescu intr-o vizita la vecini le-a spus clar ca autonomia teritoriala nu se va realiza niciodata , acum oare ce mai  zice ?

Vreau sa mentionez ca nu am nimic impotriva persoanelor de etnie maghiara , ba chiar am si prieteni si amici ungurii doar ca mie ca cetatean al Romaniei nu mi se pare corect cea se intampla , noi de ce nu avem un partid roman in Ungaria , sau in Spania sau Italia ca suntem peste tot in aproape egala masura , noi mergem doar sa muncim in alte parti pt a avea ce manca iar alti vin la noi sa ceara autonomie !!!

acesta e primul meu articol in legatura cu acest subiect

Lasă un răspuns

