Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

Draga jurnal ,

Stau uneori si ma intreb de ce traiul actual ma indeamna , de fapt ma cam obliga sa muncesc ca sa traiesc , de ce nu am putea trai ca sa muncim . Oare chiar in asa jalnic stadiu am ajuns astfel sa nu imi mai permit sa ma bucur de viata din plin ? Cred ca da chiar daca nu inca 100% dar valorile oricum  sunt ridicate . Imi aduc aminte cu placere de vremurile cand eram     ,,tanar”‘ si stateam cu ai mei si bineinteles inca nu munceam chiar daca eram la scoala ( un loc pe care eu nu l-am agreat de nici un fel , in nici o faza a sa ) ma bucuram de restul timp liber pe care il aveam din plin , aveam prieteni foarte buni (care pt mine au insemnat totul ) si stateam impreuna cat e ziua de mare , asa cum stiam noi cand ne distram si eram toti ne simteam bine impreuna . Acasa la ai mei aveam tot ce mi-am dorit ( acum imi dau seama cat au tras parintii mei ca mie si fratelui meu sa ne fie bine ) chiar daca in familie mai existau probleme certuri intr-nu final toate se rezolvau. Ei uite asa din diferite motive m-am cam indepartat de gasca cu care imi omoram toate zilele , mi-am gasit o prietena pe care o iubesc mult de tot si acum cand avem deja 2 ani impreuna la fel ca in primele zile petrecute impreuna . De un an ne-am mutat impreuna , e dificil , pentru ca totusi nu poti sa spui ca intradevar cunosti o persoana intr-un an de zile oricat de mare ar fi iubirea si oricat timp petrecem impreuna , dar nu regret absolut nimic e superb sa sti ca ai locul tau si libertatea ta . Ei uite ca ajung din nou la inceputul acestui fragment din viata mea si imi spun cat de greu e sa muncesti ca sa poti sa traiesti , sa iti faci singur de mancare sa tragi cel putin 8 ore pe zi iar apoi dupa o luna muncita ca un rob la final sa vezi ca nu iti ajung bani pentru mancare, rate la banca , facilitati , cheltuieli , si multe altele dara sa iti mai cumperi si tie cate ceva . Dar asta e momentan nu avem ce face decat sa ne impacam cu ideea si sa tragem in continuare pentru a ne mentine locul de munca ( ca asta ar fi cea mai mare problema la ora actuala ) si sa traim cu speranta cea care pentru mine e cel mai imprtant lucru ca va fi mai bine candva pentru mine si pentru ceilalti , optimismul si increderea ma ajuta sa cred ca voi ajunge sa traiesc ca sa muncesc.

3 responses to “Draga jurnal ,

  1. achilianu 29/08/2009 la 00:25

    Salut!
    Vrei sa facem schimb de link? Daca esti de acord atunci lasa-mi un comment in care sa imi spui cum vrei sa te trec in blogroll. Pe mine poti sa ma treci Achilianu
    sanatate…

    Apreciază

  2. My7uNa 01/09/2009 la 20:04

    Pff , da .. e cam greu sa traiesti la ce vremuri sunt .
    Nicaieri nu-i mai bine ca acasa .. cand stii ca de bine de rau ii ai pe ai tai si ai unde sa te duci . Si pentru mine au fost momente grele , cand am plecat de acasa , dar cu timpul ne obisnuim . E altceva cand esti independent . Oricum noi cred ca muncim prea mult pe niste bani prea putini.

    Apreciază

  3. Camelia Capitanu 01/09/2009 la 20:54

    merci mult!🙂
    nu, este un proiect, cum ti-am zis, o revsita online. eu sunt voluntar la DesingYourself, pentru ca vreau ca impreuna, sa schimbam ceva. o seara faina🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

