Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

se scumpesc tigarile

Ei tocmai am mai gasit inca un motiv foarte bun sa nu ma reapuc de tigari , chiar nu am de gand sa ajung sa dau 10 lei pe un pachet bun de tigari . Ce noroc pe cei care inca mai pot duce tigari la negru si sa le vanda , asta e o afacere pe care criza nu o afecteaza ca la cati fumatorii are tare asta inca cei care vand asa ceva ar putea si ei sa majoreze preturile asa un pic ca lumea tot ar cumpara .



se scumpesc

De cand m-am lasat de tigari am mai intrebat pe unele persoane asa de curioazitate de ce nu se lasa de ele multi mi-au spus ca nu pot dar eu le-am spus ca nu vor sa se lase defapt , cum sa nu te poti lasa de fumat cand unele persoane s-au lasat de droguri ( bineinteles in numar mult mai mic dar au fost cazuri ) , unii barbati mi-au zis sincer ca nu vor ca doar ce naiba un viciu au si ei singurul lor lucru stabil si puternic  persoane pentru care cred ca singura lor placere e fumatul , multe persoane mi-au spus ca si asa mori ori cu tigari ori fara asa ca de ce sa nu fumeze .

De fapt fiecare are motivul sau pentru care sa nu se apuce sau sa se apuce sa se lase sau nu de tigari dar pentru mine e mult mai imprtanta SANATATEA si o viata implinita.

Lasă un răspuns

