Bogdan86

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi din toata inima si niciodata nu regreta ceva ce te-a facut sa zambesti!

tigariile astea

Cam de pe la varsta de 15 ani ma apucasem si eu de tigari , de ce ? nici in ziua de azi nu am un raspuns . Am fumat ca un nebun din primul an al liceului, dar si dupa ce l-am terminat ca doar imediat ma angajasem si credeam ca imitrebuie tigara la servici in nebunia aia . Bineinteles ca ajunsesem la un pachet pe zi dar ce era mai urat ca fumam numai tigari tari cele mai tari posibile , imi cumparam ,,Ronhson” din magazine ce nu mai gaseam le negru , apoi am trecut pe ,,Pall Mall” rosu erau criminale . Pe la varsta de 17  ani m-am imbolnavit de diabet dar tot nu renuntasem la tigari ca imi placeau dar am trecut subit la cele mai slabe tigari de piata, tigarile ultra light , un chin pt mine care fumasem ronhson si pall mall rosu asa ca am urcat totusi la light si asa am fumat un an si ceva pall mall light .

Intro-zi de vara , pe la vreo 20 de ani trecuti de cateva luni, m-am racit si tigarile au un gust ca naiba cand esti racit ,oribile sunt ,eram pe afara cu gasca imi aprind si eu o tigara (parintii mei nu stiau ca fumez) trag 2 fumuri si o arunc ca nu imi placea deja atunci fumasem Kent lung , mai aprind una dupa vreo 5 minute si la fel trag 3 fumuri si iar o arunc atunci mi-am zis gata nu mai fumez si am scos pachetul de tigari si bricheta din buzunar si le-am dat unui prieten care nu avea tigari , ei si de atunci 8 luni de zile nu am mai pus tigara in gura , la inceput a fost groaznic de greu un calvar pt mine eram agitat , stresat, stresant , nervos tot timpul dar numai prima luna apoi mi-am revenit si nu am mai avut probleme , pe atunci toti prieteni mei fumau stateam cu ei dar nu mai vroiam sa fumez , la lucru la fel mancam in cantina de fumatori ca acolo eram obisnuit , am avut o vointa de fier ; deci faza cu anturajul nu tine la mine , daca vrei sa faci ceva faci daca nu nu , nu cred ca te pot convinge alti ce e mai bine pt tine .

Ei si uite ca trec cele 8 luni si mi-am zis asa din joaca hai sa trag un fum de tigara, de la un fum s-a ajuns la 2 si apoi la o tigara si apoi la pachet bineinteles , ce a fost interesant e ca am fumat prima tigara dupa 8 luni fara parca nici nu ma lasasem de ele , ei de atunci de la 21 de ani fara ceva luni m-am reapucat din nou doar ca acum incepusem cu tigari lungi ca alea scurte nu imi anjungeau , am ajuns la un pachet si jumate de tigari lungi pe zi groaznic de mult , dadeam o groaza de bani pe ele lunar aproximativ 300 de lei daca nu si mai bine .

Toatea astea pana luna trecuta cand mi-am zis din nou gata ca doar nu ma da banii afara din casa ca sa imi permit sa le dau foc mai ales ca si acumulate cu boala mea tigarile ma mancau cate putin, incet dar sigur in fiacare zi ; asa ca ultima mea tigara a fost fumata in 1 iulie pe la ora 2 dimineata. Cand m-am trezit in dimineata de 1 am aruncat restul de tigarile pe care le avem in pachet si am zis ca nu mai fumez si uite ca pana in prezent nu am bagat tigara in gura , recunosc ca si acum mai tremur dupa o tigara buna dar imi zic nu si nu fumez .

Nu pot sa fi sigur ca peste ceva timp poate nu ma voi reapuca de ele dar ce stiu sigur e ca in acest moment nu mai vreau sa fumez.

Deci parerea mea e ca nu ezista ca nu poti sa te lasi de fumat asta e doar o falsa amagire eu cred ca undeva ascuns in fumatori e ca nu vor si doar le e rusine sa recunoasca sau sa isi recunoasca lor ca nu vor sa le lase de acest viciu .

De o luna si cateva zile de cand nu mai fumez si totusi nu se poate spune ca eram chiar un fumator pasiv la cat fumam zilnic , viata mea s-a schimbat in bine in primul rand niste bani in plus , sanatate in plus , rezistenta a organismului in plus , un somn mult mai odihnitor si placut si ar fi  multe benefici pentru fiecare in parte.

ce inseamna sa fumezi

cati oameni mor din cauza tigarilor

Lasă un răspuns

