Un strop de fericire

Am pasit prin pietrele fierbinti

Si-am uitat de clipele curate

N-am stiut de faptul ca ma minti…

Si-am sters visele in vant purtate..

Am cules sperantele intr-un buchet de soare

Si-am uitat ce este un strop de fericire

Am presarat argint pe caile trecute…. si-o floare..

Un gand aievea ma ataca in inima-mi pierduta

Si lacrimi ma cuprind in ghearele-i plapande

Doar ochii-ncercanati imi mai arata

Cum fapte trec si sunt trecute!

Un strop de fericire ma leagana in brate

Si visul cel din urma in soapta el ma cheama

Si fug de el…..si-mi este teama

Din somnul cel de veci sa ma trezeasca

S-adorm cu el….si el cu mine…

Si uit de mine…nu si de tine…

Doar locuri ma-nconjoara  prin clipe ratacite

Si clipe nesfarsite prin locuri mult stiute…

Ma-ndeamna spre printese si ingeri din povesti

Te caut printre ele…unde esti?

2 gânduri despre &8222;Un strop de fericire&8221;

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.